Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Ser hos MENY at man får dette her for kr. 299,- og det er da for galt syns jeg. Hva består dette av og hvordan smaker det, dere tre som kanskje har smakt det? Ser godt ut, men er dyrt!
nordlending Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Hvis du ser på ingredienslista er det dyrere ingredienser enn vanlige kaker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 Kjempedyrt, men kjøpte en pakke med to slike stykker til bursdagen min (jeg var da i første trimester og ville ikke ha noe annet enn akkurat den 😅). I pakken jeg kjøpte var det en med skogsbær tror jeg (den rosa) og en med pasjonsfrukt. Veldig gode kaker, og spesielt den med skogsbær. Anonymkode: d8c3d...153 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2024 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2024 Takk. Den ligger på vippen i min bestillingsliste, men må vite at det er kjempegodt og verdt hvert øre først.
Ugresset Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 (endret) Jeg har laget mye raw kaker. Det er dyre ingredienser som en over skriver. For eksempel brukes det mye naturelle cashewnøtter, valnøtter, paranøtter/andre nøtter, kokosolje, kakaosmør, kakaopulver, tørket frukt og bær, ferske frukt og bær, kokos, honning/siruper som agave. Alle disse er eksempler og de er som oftest økologiske og raw. Raw kakaopulver for eksempel kan ikke sammenliknes med bakekakao fra bakehylla. Det du kan forvente av slike kaker er rene, potente smaker. De er mektige og man orker ikke spise så mye av gangen. Er du kresen er ikke disse kakene å anbefale, men det er nydelige kaker og mye smak for oss som liker å teste ut nye ting. Endret 9. juli 2024 av Ugresset 2 1
Daisy-love Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 Jeg kjøper av og til på datosalg. Noen butikker har de kun i fryseren, men har én Meny-butikk som av og til har tatt de opp, og da får jeg på dato en sjelden gang. De er veldig gode, særlig den med Snickers og den med appelsin. Usikker på om det er de i den miksen, men liker de alle. Noen er mer verdt det enn andre da 🤪🤑 Er dyre ingredienser og de er mektige så en klarer seg med mindre. Jeg hadde nok ikke selv kjøpt til 300kr om det ikke var for noe spesielt. Men takk @Hoppetaujenta for nå vet jeg hva jeg skal ha til kaffen idag 😁😋 Jeg har nemlig på frys fra dato, som jeg har delt opp i mindre biter, så jeg kan ta litt av hver av de ulike smakene 😁😋🥰 2
Daisy-love Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 Btw: de crunchene er veldig gode også, ser de følger med akkurat den du har på bildet der 😋 1
Kniv & gaffel Skrevet 9. juli 2024 #8 Skrevet 9. juli 2024 Dyrere ingredienser og produsert i småskala. Jeg vil tro at produksjonen tar mer tid og gjøres mindre maskinelt pluss at det lages langt færre enn i et stort industrielt bakeri. Kakene ser skikkelig gode ut! Kan ikke huske å ha sett dem her i området hvor jeg bor. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #9 Skrevet 9. juli 2024 Ugresset skrev (2 timer siden): Jeg har laget mye raw kaker. Det er dyre ingredienser som en over skriver. For eksempel brukes det mye naturelle cashewnøtter, valnøtter, paranøtter/andre nøtter, kokosolje, kakaosmør, kakaopulver, tørket frukt og bær, ferske frukt og bær, kokos, honning/siruper som agave. Alle disse er eksempler og de er som oftest økologiske og raw. Raw kakaopulver for eksempel kan ikke sammenliknes med bakekakao fra bakehylla. Det du kan forvente av slike kaker er rene, potente smaker. De er mektige og man orker ikke spise så mye av gangen. Er du kresen er ikke disse kakene å anbefale, men det er nydelige kaker og mye smak for oss som liker å teste ut nye ting. Hæ? Jeg er superkresen, spiser ikke noe junk, billig drittmat, melkesjokolade med mer sukker og melkepulver enn kakaosmør, posemat etc. En skikkelig kresen matsnobb - og jeg elsker disse kakene. Det samme gjør de fleste kresne gourmetmenneskerjeg kjenner. Anonymkode: 2b7e8...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #10 Skrevet 9. juli 2024 De er supergode, min favoritt er sjokolade 😍 Kjøper ikke så ofte men betaler gjerne litt for det. Har laget raw brownies selv, det er utrolig godt! Anonymkode: bdc68...4e9 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2024 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2024 Da skal jeg følge litt med i mine menybutikker. Nedsatt pris er helt ok og blir det ikke slik innen rimelig tid, så unner jeg meg en "bursdagspresang" på forhånd. Tusen takk for opplysninger alle sammen. Kos deg, @Daisy-love 1 1
Ugresset Skrevet 9. juli 2024 #12 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hæ? Jeg er superkresen, spiser ikke noe junk, billig drittmat, melkesjokolade med mer sukker og melkepulver enn kakaosmør, posemat etc. En skikkelig kresen matsnobb - og jeg elsker disse kakene. Det samme gjør de fleste kresne gourmetmenneskerjeg kjenner. Anonymkode: 2b7e8...2ad Men det er da bare bra? Jeg skriver kresen fordi det er ikke alle som liker at egg og kremfløte er byttet ut med bløtlagte, moste cashewnøtter. Det er heller ikke alle som liker smaken av raw kakao fordi den er mye mer intens enn man ofte er vandt med i "vanlig" sjokolade. Raw kokos smaker overhode ikke det kokosmasse i butikk smaker. Jeg er ikke ute etter en diskusjon. Jeg snakker av erfaring fordi jeg har laget mye av dette selv og det ER smaker de aller fleste av oss ikke er vandt med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå