Mayer Skrevet 9. juli #1 Del Skrevet 9. juli (endret) Dette er ikke for å henge henne ut på noen måte. Jeg har fulgt henne lenge og er egentlig en stor fan, og har respekt for henne. Men hun sier at ca 1 av 5 personer kan klassifires som narsissistiske. Det er ganske mange blant oss. Hun er en suksessrik psykolog, driver egen youtube-kanal og det sies at hun tjener dobbelt ift. andre psykologer i hennes område (California). Hun sier selv at narsissister gjerne er mer suksessrike enn andre, og liker å vise seg frem i media. Hun har også noen ganger en vibe/kroppsspråk som jeg synes er litt "off". Jeg tenker hun også for all del kan være en real og flott person, men det er flere på ulike SoMe som har reist dette spørsmålet... Noen andre som har fulgt hennes kanal på youtube og vil dele tanker? Endret 9. juli av Mayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Del Skrevet 9. juli Tenker mer at hun prøver å etterligne et typisk amerikansk kroppspråk. Amerikanerne liker ikke et for passivt kroppsspråk men heller ikke et med for store bevegelser, og typisk indisk kroppsspråk virket rart på amerikanere. Tenker det samme om stemmen til halvt kinesiske Rebekka Zung. Anonymkode: a9739...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 9. juli Forfatter #3 Del Skrevet 9. juli (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tenker mer at hun prøver å etterligne et typisk amerikansk kroppspråk. Amerikanerne liker ikke et for passivt kroppsspråk men heller ikke et med for store bevegelser, og typisk indisk kroppsspråk virket rart på amerikanere. Tenker det samme om stemmen til halvt kinesiske Rebekka Zung. Anonymkode: a9739...1d9 Jeg tenkte egentlig mest på øynene hennes... noen ganger ser de rett og slett skumle ut. Men jeg vet ikke om øynene er noe man kan bruke for å se om det er noe "galt" med en person. Det er noe som kalles for "the sociopathic stare", men det er ingen forskning som støtter dette fenomenet foreløpig. Jeg liker henne egentlig veldig godt og er enig i så å si alt hun sier. Endret 9. juli av Mayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Del Skrevet 9. juli Nei. Anonymkode: c577e...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Del Skrevet 9. juli Mayer skrev (14 minutter siden): Jeg tenkte egentlig mest på øynene hennes... noen ganger ser de rett og slett skumle ut. Men jeg vet ikke om øynene er noe man kan bruke for å se om det er noe "galt" med en person. Det er noe som kalles for "the sociopathic stare", men det er ingen forskning som støtter dette fenomenet foreløpig (selv om jeg mener å ha opplevd dette selv med en jeg kjenner). Jeg liker henne egentlig veldig godt og er enig i så å si alt hun sier. Hjelp. 🤣 Anonymkode: 4eddf...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 9. juli Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelp. 🤣 Anonymkode: 4eddf...637 Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 9. juli Forfatter #7 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Anonymkode: c577e...723 Kan hende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå