Gå til innhold

har toget godt?


Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten

er nå snart 36 år, bod alene med ungen min i 6 år og hat noen små korte forhold bak meg i disse årene, men ingen ting har funka helt bra.

sitter for det meste inne om kvelden og kommer meg aldri ut hvor jeg kan møte andre mennesker.

er helt frisk og jeg trur vel ikke jeg er stygg heller, har vel heller fåt høre at jeg er kjekk, sjarmerende og høyst oppegående.

har en følelse nå at toget er på vei bort fra meg og jeg har ikke sjangs til og nå det.

er det sant at du etter 6 år som singel/aleneboemde blir lit uattraktiv for kvinner? hvor skal man treffe folk når man ikke fester lengre? er det at jeg er alenefar en stor bakdel?

er alt håp ute nå?

jeg blir ikke let forelsket og må vel innrømme at utseende har endel og si for om jeg ønsker og bli bedre kjent med en kvinne, er jeg for (urimelig) kresen?

andre som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Nei nei nei!! Min far fikk seg kjæreste i en alder av 50(?), min mor fant den store kjærligheten i samme alder!

Aldri for sent skjønner du! Men å komme seg ut hjelper da betraktelig på å møte noen....Det gror ikke kjæreste-emner under senga, jeg har nemlig sjekka!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

alenefar er vel til en vis grad hindring for enkelte damer, men om de faller for deg så tar de gjerne barnet med på lasset.

jeg og får hele tiden høre jeg må komme meg ut men vet liksom ikke helt hva det skal bli.

ikke bli desperat og bli sammen med noen pga ensomhet, vær kresen men ikke forvent at du forsat har draget på 22 åringer med modell kropp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg møtt en mann jeg likte ville det ikke skremt meg bort om han var alenefar. Jeg ville derimot sett på det som positivt, for jeg ser for meg at det da ville vært større sjanse for at han var omsorgsfull og stabil - og det er noen av egenskapene jeg ville sett etter om jeg hadde vært ute etter et forhold.

Men før jeg selv fikk barn var det helt andre ting jeg så etter hos menn, så på den tida hadde ikke menn med barn store sjanser hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleide å tenke at "nå gir jeg opp". Men så fikk bestemor seg kjæreste,som nå har blitt samboer, etter 34 år alene. Hun er 73 år gammel, og beviser at det aldri, ALDRI er for sent. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...