Hoppetaujenta Skrevet 23. mars #361 Del Skrevet 23. mars Nå vet de at du tar dem i mot med chili og de er beredt. Du skal tas og legges i bakken med håndjern på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars #362 Del Skrevet 23. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå vet de at du tar dem i mot med chili og de er beredt. Du skal tas og legges i bakken med håndjern på. 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars #363 Del Skrevet 23. mars Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 24. mars #364 Del Skrevet 24. mars Nå venter jeg på at det kommer i nyhetene om at CIA har tatt en person for trusler på KG… Det tar sikkert litt tid, så jeg tenker at jeg rekker å sove først. Jeg er nemlig en trøtt 50-åring som har deltatt i undersøkelsen SAMINOR 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 24. mars #365 Del Skrevet 24. mars Jeg ladet kroppsbatteriet mens jeg var på KG i natt ⚡️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #366 Del Skrevet 24. mars MyMichelle skrev (13 minutter siden): Nå venter jeg på at det kommer i nyhetene om at CIA har tatt en person for trusler på KG… Det tar sikkert litt tid, så jeg tenker at jeg rekker å sove først. Jeg er nemlig en trøtt 50-åring som har deltatt i undersøkelsen SAMINOR 3. 🏝️🪂🛩️🛫🛃🛄🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #367 Del Skrevet 24. mars Jeg synes ofte at det er varmt mens andre synes at det er kaldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #368 Del Skrevet 24. mars Våknet grytidlig i dag og gikk i gang med jobbing med en gang for hodet mitt var lys våkent og heldigvis for meg ble ting unnagjort på en fortreffelig måte helt til nå, så nå vil ha frokost som jeg har glemt å spise...brønsj, som det vel egentlig kan kalles. Kaffe skal smake godt nå og to skiver med brunost. Luv It! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. mars #369 Del Skrevet 24. mars Jeg syns ofte at det er kaldt mens andre syns det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #370 Del Skrevet 24. mars Jeg tenker at livet på jorda kunne ha vært så mye bedre for alle...om alle skiftet kurs etter en mental, omfattende nullstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. mars #371 Del Skrevet 24. mars Cid skrev (På 19.3.2025 den 17.05): Leslie var faktisk bare 56 når han først spilte Frank Drebin i Police Squad så du er ikke så langt unna 😄 leve opp til brukernavnet 😁 Det er aldri for seint 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. mars #372 Del Skrevet 24. mars MegJa skrev (På 23.3.2025 den 17.30): Jeg tråkker aldri på kumlokk. Jeg er fra bygda, men liker meg også i byen. Jeg har et fødselsmerke i bakhodet, gjemt bak masse hår. Jeg banner litt for mye. Jeg elsker å kjøre bil. Jeg er en omsorgsfull person. Jeg trykker alltid på slumreknappen minst tre ganger på morgenen når jeg skal på jobb, slumrer med 5 minutters mellomrom. Jeg er avholdsmenneske - av egen vilje og lyst. Jeg har 4 tatoveringer, tre store og en liten. Jeg kommer fra et dalføre, men kunne byttet dalføre for EN person ❤️ Jeg går aldri under en stige Trives best i vann Hater å fryse Elsker is Leser gjerne en interessant bok Elsker å slappe av i hengekøye Plukke blomster gjør meg glad Jeg kan være veldig bestemt Å gjøre andre glad er den største gleden man kan ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #373 Del Skrevet 24. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (På 19.3.2025 den 17.26): Ah, ja han ble tidlig grå. Samme her, fikk høre fra midten av 20 åra at jeg hadde grå hårstrå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars #374 Del Skrevet 24. mars Frøkenfryden skrev (På 19.3.2025 den 20.44): Vi flinke, kloke blir det😙 Gjør opp for visdomstennene mine som jeg mangler 3 av 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. mars #375 Del Skrevet 24. mars Irak skrev (54 minutter siden): Jeg går aldri under en stige Trives best i vann Hater å fryse Elsker is Leser gjerne en interessant bok Elsker å slappe av i hengekøye Plukke blomster gjør meg glad Jeg kan være veldig bestemt Å gjøre andre glad er den største gleden man kan ha Jeg hater også å fryse, men jeg er ofte kald istedenfor varm Jeg går heller aldri under en stige Jeg er redd for å knuse speil Liker ikke fredag den 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. mars #376 Del Skrevet 24. mars MegJa skrev (1 minutt siden): Jeg hater også å fryse, men jeg er ofte kald istedenfor varm Jeg går heller aldri under en stige Jeg er redd for å knuse speil Liker ikke fredag den 13. Jeg prøver å holde meg god og varm Jeg liker fredag den 13. Det er den dagen det er minst ulykker. Jeg er skvetten Jeg liker ikke mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. mars #377 Del Skrevet 24. mars Irak skrev (36 minutter siden): Jeg prøver å holde meg god og varm Jeg liker fredag den 13. Det er den dagen det er minst ulykker. Jeg er skvetten Jeg liker ikke mørket Jeg har ingen reell grunn for å ikke like fredag den 13., siden det ikke har skjedd noe alvorlig i mitt liv den dagen Jeg er også sykt skvetten, en gang skvatt jeg av min egen skygge da jeg var ute og gikk en tur, og plutselig så skyggen min mot en vegg Jeg legger meg med varmeflaske mot ryggen hver kveld jeg skal legge meg i vinterhalvåret, så lenge ikke han jeg dater ligger inntil meg. For han er som en 178 cm lang varmeflaske Jeg elsker skjegg og bart på menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. mars #378 Del Skrevet 24. mars MegJa skrev (1 minutt siden): Jeg har ingen reell grunn for å ikke like fredag den 13., siden det ikke har skjedd noe alvorlig i mitt liv den dagen Jeg er også sykt skvetten, en gang skvatt jeg av min egen skygge da jeg var ute og gikk en tur, og plutselig så skyggen min mot en vegg Jeg legger meg med varmeflaske mot ryggen hver kveld jeg skal legge meg i vinterhalvåret, så lenge ikke han jeg dater ligger inntil meg. For han er som en 178 cm lang varmeflaske Jeg elsker skjegg og bart på menn Det er bra. Ikke med meg heller. Å være skvetten er ikke gøy. Da er du heldig. Jeg er ikke så glad i det, men jeg kan like det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars #379 Del Skrevet 25. mars Jeg hadde trengt et par sko eller to, men jeg hater å prøve sko i butikk. Enda mere viser det seg at det er helt umulig å bestille sko på nett, for de passer som regel ikke...altså må jeg kvinne meg opp og finne meg en velassortert butikk hvor jeg kanskje kan være heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå