AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #41 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vaskemaskinen er der, ja. Men med lyd, musikk og vaskemaskin kan man faktisk ikke prate sammen på stua i det hele tatt, blir for mye støy. Tror jeg vil ha en tett dør, må snakke med en som har peiling slik at det blir ordentlig. Anonymkode: 1bc04...c8d Hvis du har en radio på, så kan jo den justeres sånn at det ikke er veldig høy lyd. Og du kan sette på litt vann i springen. Du har jo ikke sånn kjempetykke vegger der heller, sikkert... så kanskje ikke nok at kun døren mangler glippe. Anonymkode: 7d8b0...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #42 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis du har en radio på, så kan jo den justeres sånn at det ikke er veldig høy lyd. Og du kan sette på litt vann i springen. Du har jo ikke sånn kjempetykke vegger der heller, sikkert... så kanskje ikke nok at kun døren mangler glippe. Anonymkode: 7d8b0...0db Alle dere som anbefaler radio, er dere klar over at vi hører plopp og promp på andre siden likevel? Musikken er høyest der inne og filtrerer ikke ut ulyder. På utsiden høres det ut som om noen driter på dansegulvet 😅 Anonymkode: 7f28d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #43 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og det holder ikke at du har stående på en radio eller noe, eller at du setter på vaskemaskinen? Anonymkode: 7d8b0...0db Les innlegget jeg skrev rett over ditt. Anonymkode: 1bc04...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #44 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du har jo ikke sånn kjempetykke vegger der heller, sikkert... så kanskje ikke nok at kun døren mangler glippe. Døren mangler ikke glipe. Den har glipe. Anonymkode: 1bc04...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #45 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alle dere som anbefaler radio, er dere klar over at vi hører plopp og promp på andre siden likevel? Musikken er høyest der inne og filtrerer ikke ut ulyder. På utsiden høres det ut som om noen driter på dansegulvet 😅 Anonymkode: 7f28d...80d Enig. Synes forslaget er merkelig. Mye bedre å få de som er på do til å synge eller noe, kleint blir det uansett. Anonymkode: 1bc04...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #46 Del Skrevet 10. juli 2024 Jeg kan sette inn et karaoke-sett 😆 Anonymkode: 1bc04...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #47 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Døren mangler ikke glipe. Den har glipe. Anonymkode: 1bc04...c8d Ja, det skjønner jeg. Men poenget mitt var at om du fjerner/tetter den glipen, så er veggene likevel såpass tynne at lyd vil høres. Så jeg vet ærlig talt ikke hva du kan gjøre for at noen ikke skal høre at du er på do... Men, vaskemaskinen må da gjøre at lyd overdøves. Anonymkode: 7d8b0...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #48 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, det skjønner jeg. Men poenget mitt var at om du fjerner/tetter den glipen, så er veggene likevel såpass tynne at lyd vil høres. Så jeg vet ærlig talt ikke hva du kan gjøre for at noen ikke skal høre at du er på do... Men, vaskemaskinen må da gjøre at lyd overdøves. Anonymkode: 7d8b0...0db Ja, tynne vegger, men vaskemaskinen gjør som sagt at vi ikke kan snakke sammen i stua. Anonymkode: 1bc04...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå