Gå til innhold

Glipe under dodøra

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vaskemaskinen er der, ja. Men med lyd, musikk og vaskemaskin kan man faktisk ikke prate sammen på stua i det hele tatt, blir for mye støy. 

Tror jeg vil ha en tett dør, må snakke med en som har peiling slik at det blir ordentlig. 

Anonymkode: 1bc04...c8d

Hvis du har en radio på, så kan jo den justeres sånn at det ikke er veldig høy lyd. Og du kan sette på litt vann i springen.

Du har jo ikke sånn kjempetykke vegger der heller, sikkert... så kanskje ikke nok at kun døren mangler glippe.

Anonymkode: 7d8b0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis du har en radio på, så kan jo den justeres sånn at det ikke er veldig høy lyd. Og du kan sette på litt vann i springen.

Du har jo ikke sånn kjempetykke vegger der heller, sikkert... så kanskje ikke nok at kun døren mangler glippe.

Alle dere som anbefaler radio, er dere klar over at vi hører plopp og promp på andre siden likevel? Musikken er høyest der inne og filtrerer ikke ut ulyder. På utsiden høres det ut som om noen driter på dansegulvet 😅

Anonymkode: 7f28d...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og det holder ikke at du har stående på en radio eller noe, eller at du setter på vaskemaskinen?

Les innlegget jeg skrev rett over ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Døren mangler ikke glipe. Den har glipe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alle dere som anbefaler radio, er dere klar over at vi hører plopp og promp på andre siden likevel? Musikken er høyest der inne og filtrerer ikke ut ulyder. På utsiden høres det ut som om noen driter på dansegulvet 😅

Anonymkode: 7f28d...80d

Enig. Synes forslaget er merkelig. Mye bedre å få de som er på do til å synge eller noe, kleint blir det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan sette inn et karaoke-sett 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Døren mangler ikke glipe. Den har glipe. 

Ja, det skjønner jeg. Men poenget mitt var at om du fjerner/tetter den glipen, så er veggene likevel såpass tynne at lyd vil høres.

Så jeg vet ærlig talt ikke hva du kan gjøre for at noen ikke skal høre at du er på do... Men, vaskemaskinen må da gjøre at lyd overdøves.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, det skjønner jeg. Men poenget mitt var at om du fjerner/tetter den glipen, så er veggene likevel såpass tynne at lyd vil høres.

Så jeg vet ærlig talt ikke hva du kan gjøre for at noen ikke skal høre at du er på do... Men, vaskemaskinen må da gjøre at lyd overdøves.

Ja, tynne vegger, men vaskemaskinen gjør som sagt at vi ikke kan snakke sammen i stua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...