AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Legger merke til at veldig mange har øl i handlekurven, uansett hvilken ukedag du er på butikken. Selv har jeg ikke noe problem med å ta en øl i ny og ne. Men kan gå uker mellom, mens andre ganger det kan bli flere ganger i uken. Det siste mest om sommeren. Ikke snakk om å drikke seg full, men en øl eller to for nytelsens skyld. Gjerne sammen med venner, eller framfor tv'n og en fotballkamp. Hvordan tenker dere om dette? Anonymkode: 361c9...747
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Jeg bryr meg ingenting om hvor ofte andre drikker øl. Hvorfor skulle jeg bry meg om det? Anonymkode: 79aec...651 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 Liker ikke øl så det drikker jeg aldri. Men bryr meg ikke om hvor ofte og mye andre drikker.. Anonymkode: 157e7...d63
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Jeg tenker at det høres litt sykt ut å få med seg hva andre har i handlekurven. Øl er lovlig vare. Anonymkode: 9e7e8...8af 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Det varierer veldig. Men jeg er aldri på butikken fredag og lørdag hvis jeg kan unngå det. Så her er det øl i handlekurven andre ukedager. Hvilken dag jeg handler øl på har overhode ikke noe med hvilke dager jeg drikker øl på. Jeg kan tilogmed stoppe å kjøpe meg tre 6pack på en mandags formiddag, hvis jeg er på butikken da, og skal ha selskap til helgen. Jeg får besøk på fredag, så jeg kjøpt vin til det allerede i forrige uke. Anonymkode: 3088c...59b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Tenker at du burde bry deg om din egen handlekurv. Det er sommer, folk har ferie, det er fotball EM, det er hygge og du går og bryr deg om hva andre har i handlekurven sin? Snakk om rare prioriteringer Selv drikker jeg kanskje noen øl hver 3. månned i snitt men det kan gjerne bli langt oftere nå på sommern. Om jeg kjøper øl på mandag eller lørdag er et fett. Anonymkode: 98e3f...49f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Aldri, men tar meg gjerne noen cider i løpet av ferien. Anonymkode: e210e...ac1
anon01 Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 I enkelte perioder kan jeg drikke en øl hver eneste dag. Andre perioder kan det gå måneder imellom. Hvorfor er du så nysgjerrig på oss som har øl i handlekurven på en hverdag? Hva vil du vite trådstarter? Om jeg er alkoholiker? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 Har slutta med det, vært slutt i 12-15 år det. Hadde en periode jeg alltid hadde øl i kjøleskapet og det er en skummel vane . Derfor valgte jeg å kutte tvert. Anonymkode: 4b516...8df
svartkatt Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 Liker ikke øl så aldri. En gang i uka er kanskje en grei normal, men jeg hadde nok satt bedre pris på sjeldnere drikking. Uansett hvilken dag folk handler på så betyr ikke det at de drikker øl akkurat den dagen. Bare for å nevne det.
Delia Peabody Skrevet 8. juli 2024 #12 Skrevet 8. juli 2024 Vi kjøpte en 6pakk en av de første dagene i ferien. Har delt én boks og 3ukers ferie er straks brukt opp.
Mardina Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 Aldri. Liker ikke smaken 🤮 Skal jeg ha alkohol fra butikken, så kjøper jeg cider. Eller likør eller hvitvin fra polet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #14 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har slutta med det, vært slutt i 12-15 år det. Hadde en periode jeg alltid hadde øl i kjøleskapet og det er en skummel vane . Derfor valgte jeg å kutte tvert. Anonymkode: 4b516...8df Hvorfor er det en skummel vane å alltid ha øl i kjøleskapet Biter de noen? Er øl i kjøleskapet full i sykdommer? Blir du tvunget til å drikke 7 dager i uken da? Jeg har stortsett alltid øl i kjøleskapet. Det betyr jo ikke at jeg alltid drikker de. Kan være enig i at det er en skummel vane å drikke hver dag eller hver gang en åpner kjøleskapet og ser at det står øl der. Men det er noe annet enn å alltid ha øl i kjøleskapet men drikke kanskje hver 3. måned. En må ikke alltid drikke selv om en alltid har det tilgjengelig. Anonymkode: 98e3f...49f 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det en skummel vane å alltid ha øl i kjøleskapet Biter de noen? Er øl i kjøleskapet full i sykdommer? Blir du tvunget til å drikke 7 dager i uken da? Jeg har stortsett alltid øl i kjøleskapet. Det betyr jo ikke at jeg alltid drikker de. Kan være enig i at det er en skummel vane å drikke hver dag eller hver gang en åpner kjøleskapet og ser at det står øl der. Men det er noe annet enn å alltid ha øl i kjøleskapet men drikke kanskje hver 3. måned. En må ikke alltid drikke selv om en alltid har det tilgjengelig. Anonymkode: 98e3f...49f Det har med tilgjengeligheten å gjøre og jeg lover at om en person har gener som tilsier at han lett kan bli avhengig så betyr " øl i kjøleskapet" at det drikkes samme dag. Akkurat som de som ikke kan ha sjokolade liggende for den blir spist med en gang. Så da er veien kort til avhengighet. Den som har kjent det på kroppen, vet. Anonymkode: 4b516...8df
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har med tilgjengeligheten å gjøre og jeg lover at om en person har gener som tilsier at han lett kan bli avhengig så betyr " øl i kjøleskapet" at det drikkes samme dag. Anonymkode: 4b516...8df Da får den som har problemer med tilgjengelighet sørge for å ikke ha øl i handlekurven da. Anonymkode: 9e7e8...8af
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #17 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har med tilgjengeligheten å gjøre og jeg lover at om en person har gener som tilsier at han lett kan bli avhengig så betyr " øl i kjøleskapet" at det drikkes samme dag. Akkurat som de som ikke kan ha sjokolade liggende for den blir spist med en gang. Så da er veien kort til avhengighet. Den som har kjent det på kroppen, vet. Anonymkode: 4b516...8df Oi. Tror jeg må ta en skikkelig opprydning her i huset, og alvorsprat med mannen. Her er det nok øl fra tax free fra opp mot 6 måneder tilbake i tid, da ingen er så glad i det. 100+ vinflasker. Mengder god sjokolade. Takk for at du sa fra om at det vi holder på med er så farlig. I og med at du har så mye innsikt. Vi har også en del forssenpizzaer. Mengder kvernet kjøtt. Kanelsnurrer. Og mye mer. Bør vi også kaste ut dette? Anonymkode: 732cf...305 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #18 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi. Tror jeg må ta en skikkelig opprydning her i huset, og alvorsprat med mannen. Her er det nok øl fra tax free fra opp mot 6 måneder tilbake i tid, da ingen er så glad i det. 100+ vinflasker. Mengder god sjokolade. Takk for at du sa fra om at det vi holder på med er så farlig. I og med at du har så mye innsikt. Vi har også en del forssenpizzaer. Mengder kvernet kjøtt. Kanelsnurrer. Og mye mer. Bør vi også kaste ut dette? Anonymkode: 732cf...305 Leste du egentlig hva som stod? Anonymkode: e9cde...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #19 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leste du egentlig hva som stod? Anonymkode: e9cde...ac1 Ja. At inntak har med tilgjengelighet å gjøre. Personen skrev at det er skummelt å ha øl i kjøleskapet. Anonymkode: 732cf...305 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #20 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. At inntak har med tilgjengelighet å gjøre. Personen skrev at det er skummelt å ha øl i kjøleskapet. Anonymkode: 732cf...305 Les igjen du. Anonymkode: e9cde...ac1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå