AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #21 Skrevet 8. juli 2024 Cecilie Sadberg skrev (1 minutt siden): Du kan begynne å gjøre det samme. Eksakt det samme tilbake Fjortisoppførsel løser ingen ting. Man kommuniserer ønsker og behov og blir man ikke møtt så går man. Anonymkode: 96e63...6a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #22 Skrevet 8. juli 2024 At en har venner av det motsatte kjønn er vel ganske normalt , men hvorfor må noen ha jevnlig kontakt og melde gjennom dagen, hver dag ? Det er et rødt flagg spør du meg. Det kan jo dukke opp en sak som skaper ekstra engasjement , men ikke hver dag. En sånn oppførsel er et tegn på dårlig selvinnsikt og mangel på omtanke for partneren Anonymkode: 723a5...235
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #23 Skrevet 8. juli 2024 Mannen min er veldig aktiv på mobilen han å. Men jeg bryr meg ikke om hvem han snakker med. Om det er damer eller menn. Jeg velger å stole på han til det motsatte er bevist. Og bryr meg ikke hvem han snakker med. Han viser meg mye omtanke i vårt forhold så jeg har ingen grunn til å ikke stole på han. Anonymkode: b96ae...5f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå