Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

V

Endret av mrsbiotherm
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke komme inn i hans liv og bestemme hvilken kontakt han kan ha med andre mennesker. 

Anonymkode: b8f4c...b4c

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Min mann hadde med seg venninner inn i forholdet og jeg hadde med meg kompiser. For oss har det vært helt naturlig. Vi er begge mer skeptiske til venner av det motsatte kjønn som har kommet inn i bildet etter at vi valgte hverandre. Så det krever mer dialog. Er det mulig for deg å tenke at han har faktisk valgt deg over henne, ergo må du jo i hans øyne være bedre? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 11.41):

det. 

Endret av mrsbiotherm
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er overdrevent fra din side.

Ja, du må stole på at han har valgt deg. 

Jeg jobber i mannsdominert miljø, mannen i kvinnedominert. Og helt naturlig blir jo noen av disse venner også. Har likevel hatt et trygt forhold uten noe tull i 15 år nå. 

Anonymkode: e81b9...ce5

• Liker 1
Skrevet

Synes du er urimelig. Høres ut som at du har en del å jobbe med når det gjelder selvfølelse og tillit til kjæresten din. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mrsbiotherm skrev (1 minutt siden):

Nei, det har du helt rett i.  Derfor blir spørsmålet om det kommer til å romme så mye at jeg ikke klarer å stå støtt i det. 

Ikke bry deg da, bare glem det.

Noen snapper om dagen, hvor mye kan det romme? 

Har mange kompiser jeg snapper med og min mann enser det ikke engang. Han har valgt å stole på meg og jeg har vist at han kan stole på meg, ville aldri flørtet med andre selv om vi sender snap til hverandre. 

Anonymkode: 6ac1f...72e

Skrevet (endret)

B

Endret av mrsbiotherm
Skrevet
mrsbiotherm skrev (Akkurat nå):

Ja, og det er tanken jeg klamrer og har klamret meg fast til; at det er meg han har valgt. Men, så kommer tvilen når han hele tiden snakker med hun, forteller meg om at han advarer hun om noen av guttene hun driver på med fordi de ikke er bra for hun etc. 

Det gjør han jo fordi de er venner 🙂 venner gjør slikt for hverandre. Kanskje det du egentlig burde gjøre er å bli kjent med henne selv så hun ikke bare er en ytre faktor 🙂

Skrevet (endret)
Erixon skrev (På 8.7.2024 den 11.46):

Endret av mrsbiotherm
AnonymBruker
Skrevet

Når han får sjans så blir han sammen med henne. Du er mistroisk, du har bare sunt vett. 

Anonymkode: be658...b09

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte stille min ultimatum. Jeg kan naturligvis ikke legge føringer for han, men jeg kan legge føringer for hvilke følelser jeg vil leve med selv. Var litt verre for vårt forhold tror jeg siden han egentlig var privatsjåfør for henne. Vi fikk både måltider og aktiviteter avbrutt flere ganger i uka fordi han skulle kjøre rundt på henne.

Urimlig eller ei. Har du forsøkt et år uten at du klarer å legge fra deg de vonde følelsene så tror ikke jeg at du får det til. Som sagt, så kan du legge føringer for hva du vil leve med selv. Jeg hadde gått fra min om han ikke roa ned.

Anonymkode: 96e63...6a0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
mrsbiotherm skrev (1 minutt siden):

Ja, tror også at du har helt rett i det. Helt ærlig, så vet jeg ikke hvordan jeg skal jobbe med selvfølelsen på dette; om det bare er å ignorere følelsen, eller hva man gjør

Du må stole på deg selv og dine følelser og du må stole på kjæresten din og hans følelser. 

Og tåle at kjæresten din har venner av begge kjønn. Ikke bry deg hvis det piper i telefonen hans, ikke stalk ekser, ikke tenk på hva han har gjort tidligere, se framover og nyt en og en dag. 

Livet er for kort til å grave seg ned i ting som du ikke får gjort noe med. Å nekte kontakt er barnslig. 

Anonymkode: 6ac1f...72e

Skrevet (endret)
Granskudd skrev (På 8.7.2024 den 11.52):
Endret av mrsbiotherm
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 11.57):

Endret av mrsbiotherm
Skrevet

Tror du føler emosjonelt utroskap og muligens utenfor. 

Det handler ikke om tillit til dem, men prioritering. 

Tror ikke at forholdet vil fungere i lengden da du har et annet syn og annen valg enn det han har.

Du har kommunisert og sagt ifra, men blir allikevel misforstått. 

Det er ikke han som må endre, men du må om forholdet skal fungere. 

Jeg hadde ikke likt om min sambo hadde hatt en kvinnelig bestevenninne fordi jeg er hans kjærest og bestevenninne. Og det går for det samme omvendt. 

Har du sett tenåringsfilmen «Kyss meg» så kjenner du sikkert igjen i av å være litt sidesatt av kjæresten som har en kvinnelig bestevenninne. Barnslig? Ja, men forståelig og menneskelig å føle seg sånn.

Og det er ikke noe feil med følelsene dine og det er ikke han eller du som er problemet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppførselen din hadde vært et stort rødt flagg for meg. Noen av mine aller nærmeste venner er menn, fordi vi har samme humor, liker å trene osv. Jeg har rett og slett veldig mye til felles med dem. De stiller med for meg og jeg stiller opp for dem. Jeg snapper også mye med dem, enten om noe humor relatert eller om felles interesser. Hadde jeg fått en kjæreste som ba meg om å tone ned kontakten med dem, så hadde han kjapt blitt en eks. 

Anonymkode: 615d5...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke godtatt det. Jeg hadde egentlig litt samme dilemma i starten av mitt forhold. De hadde i tillegg datet først, funnet ut at det ikke funket, og beholdt vennskap. 

Jeg er ikke venner med noen jeg tidligere har blitt knullet av. Jeg har kompiser ja, men det har ALDRI vært noe mer der tidligere. Og jeg har heller ikke daglig kontakt med noen av dem. 

Jeg sa rett ut at dersom han har behov for å ha kontakt med henne, så får han finne seg en dame som synes det er greit. Om han vil være sammen med meg, så får han velge bort henne. For jeg har ikke respekt for en mann som har behov for daglig kontakt med andre attraktive kvinner mens han er i forhold. Menn vil alltid ha lyst til å ligge med kvinner de synes er attraktive.

Anonymkode: 10516...7c0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mrsbiotherm skrev (8 minutter siden):

Ja, det er sant. Det sitter nok litt i når jeg fikk høre fra annen kollega at det har vært rykte om at de har hatt en greie.

Mannen er jo drit keen på hu! Hu vil tysligvis ikke ha han enda så han venter på riktig sjanse fra henne, hu tror nok hu kan få noe bedre å har han som back up

Anonymkode: 5ded4...79f

• Nyttig 1
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Du kan begynne å gjøre det samme. Eksakt det samme tilbake 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...