Gå til innhold

Å kjede seg er bra.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Passer ikke for meg med ADHD! Hadde flydd på veggen. Men skjønner for den vanlig dødelige.

Anonymkode: 10243...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som folk ikke var med på dette😂😂😂

Anonymkode: 03c6b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 0.25):

Dette er en steikendes god artikkel:

https://www.nrk.no/ytring/magien-i-a-gjore-ingenting-1.16947240

Jeg kunne ikke vært mer enig. Har levd slik lenge og elsker det.

Jeg er SÅ enig! Vi fyller livene våres med aktiviteter hele tiden og tåler ikke lenger å «gjøre ingenting». Jeg elsker å gjøre ingenting, og er blitt ganske flink til det - de fleste uttrykker misunnelse over det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ut i hagen å "kjede" meg i solen.Deilig å ikke gjøre annet en å nyte.

Anonymkode: 583a4...c4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (4 minutter siden):

Jeg er SÅ enig! Vi fyller livene våres med aktiviteter hele tiden og tåler ikke lenger å «gjøre ingenting». Jeg elsker å gjøre ingenting, og er blitt ganske flink til det - de fleste uttrykker misunnelse over det. 

Det er jeg helt enig i. Og det og ikke ha noe å gjøre er deilig. Jeg trenger det etter en lang arbeidsdag. Bare det og ikke ha noe å gjøre er godt 😊

I dag er barna mine voksne. På de årene merker jeg at dagens barn og unge og deres foreldre er mer rastløse fordi de har for mye å gjøre. Og de skal være med på den ene fritidsaktiviteten etter den andre. De lever i et samfunn med stress og jag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Fjugur skrev (7 timer siden):

Så vanvittig godt å høre🥳. Bare draaaa seg uten en eneste tanke eller bekymring.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fjugur skrev (23 timer siden):

Ja, det er så sant. Det har jeg erfart mange ganger. Naboen min feks har pusset huset i over 4 år og holder på enda, blir liksom ikke ferdig, gjør alltid et eller annet. Så ligger jeg i solen og nyter så fort det blir fint vær 😅😅

Anonymkode: fe9ad...17d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...