Gå til innhold

Som det er.


Isowen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GOD BELTANE!

Jeg har en veldig søt kjæreste. (Jeg vet ikke om kjekk er riktig ord...) Men det viktigste er vel at han er veldig snill, morsom, karismatisk, utadvent og en flott person. Vi har masse ting til felles, og det er kjempefint å gå ut med ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Beltane!

Hadde vært artig å få sett han. Det er kjempekoselig å høre at dere har det så bra sammen. Unner deg det, vennen.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noen utfordringer møter man på uansett. Men det hadde ikke vært no særlig å være sammen med en kopi av seg selv heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et bilde av krokusen min som jeg tok på fredag.

Koselig å høre fra deg igjen :)

Hvilke planer har du fremover da?

Fremover? Tja, egentlig ikke så mange...

Nei, noen utfordringer møter man på uansett. Men det hadde ikke vært no særlig å være sammen med en kopi av seg selv heller. ;)

Tja, ulikheter er nå én ting. En annen ting er at jeg har en del "issues". Jobber selvsagt med saken, men det tar tid og er ikke så lett. Men det vil jeg ikke gå inn på her, det blir for privat for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå på jobb. Er rimelig trøtt, selv om vi kom oss i seng før kl 23 i går. Har vært i Oslo i hele helgen, og kost meg masse. Drar hjem igjen etter jobben.

Tror jeg skal gå og mekke meg kaffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går så vanvittig fort! I morgen har min kjære og jeg tomånedersdag, så da skal vi ut og spise. Det kan ikke bli veldig sent, siden jeg skal jobbe på lørdag.

Jeg jobber hver lørdag i mai.

Positive ting i livet:

- verdens søteste kjæreste

- sol og varmt vær

- aktivt liv

- bøker

Negative ting:

- deltidsstilling (som medfører at jeg for tiden jobber i tre jobber, det er slitsomt)

- skulder som krangler

- en ikke tilrettelagt arbeidsplass (arbeidsgiver har fått pes fra ergoterapeut)

Jeg ønsker meg en ny jobb, en fulltidsjobb. I fast stilling. De vokser desverre ikke på trær innen min bransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du og kjæresten koser dere i helgen og at du snart får en fast stilling. Er ikke greit å løpe mellom 3 jobber. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit akkurat korleis det er å ynskja seg fast jobb i eit yrke der det er vanskeleg å få det. Så eg håpar du får napp snart! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei paa deg! Oensker deg en god helg med kjaeresten og lykke til med jobbjakten!

:klem:

Takk!

Håper du og kjæresten koser dere i helgen og at du snart får en fast stilling. Er ikke greit å løpe mellom 3 jobber. *klem*

Altså, jeg har fast jobb. Problemet er at stillingsprosenten er 60%, og det er for lite for at ting skal gå rundt. Jeg lever delvis på sparepengene mine for å klare alle regninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt deppa i dag.

Hjemme fra jobb, magen krangler.

Har vært hos fysioterapeuten.

Liker virkelig ikke at det er så kaldt. Jeg har skrudd av varmen (prøver å spare strøm). Burde sikkert ha gjort noe for å få opp varmen i kroppen. Men hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...