Gå til innhold

Som det er.

Isowen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg pakket nok klær for flere dager. Vet jo ikke sikkert hva slags vær morgendagen bringer, så jeg ville være på den sikre siden og pakket forskjellig. Og litt ekstra, tilfelle jeg plutselig blir noen dager i Oslo. Man vet jo aldri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Har du det bra?

Du er for hemmelighetsfull her! Skjønner ikke bæra!

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er pecetarianer. :)

Dagens middag var tunfisk i currysaus og couscous med cashewnøtter.

Pæresorbet til dessert.

Jeg er mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg er pecetarianer. :)

*rister på hodet og ler litt*

pecetarianer..??? :kose:

Du Isa, du Isa......

Hva heter sånn som ikke spiser ting som er levende, men som sitter under træne og venter på at eplene skal falle av så de kan spises...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktarianer?

Valgte å bli pescetarianer slik at jeg skulle være mindre syk. Bare dumt å spise ting man ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger går livet veldig fort i svingene. Kan ikke tro at mai straks er over. Og med været vi har hatt i det siste, så lurer jeg på om vi får noen sommer i år...

Skal muligens til Drammen i dag. Må kjappe meg og komme meg avgårde til posten for å plukke opp pakke. Håper det går bra, for pakkelappen har forsvunnet. :( Tror den må ha falt ut av veska eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakken gikk i orden, og det ble Drammenstur. :)

Nå har jeg slått på min elektriske grill, og skal grille soyapølser innendørs. ;)

Ellers, da... Hm, jo. Vi så X-Men III i går. Det var stas. Og, nok en gang fikk vi bevist at det er lurt å sitte til rulleteksten er over. Som på så mange fiolmer kom det selvsagt en ekstra, essensiell scene etter at den var ferdig. :D Jippi!

Nå gleder vi oss til at det kommer en nummer fire, ikke sant? Jaaaa. Vil ha en nummer fire! :D

SciFi rocker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er invitert i bryllup! 2. september i Sverige! Jeg gleder meg masse. Vurderer å sy meg kjole, men aner ikke helt hvordan og sånn. Altså, jeg kan sy, men jeg vet ikke hva slags kjole, hvilken farge, etc. Må finne en farge som ikke kræsjer med mitt røde hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...