AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Del Skrevet 7. juli Ser etter en fin elbil. Kan bli en venn med EV6. Ser at Kia snart kommer med EV3 og en facelift for EV6. Så da lurte jeg på om det kan være spennende å slå til før EV3 til sannsynligvis 400k+++ og EV6 facelift til enda mer kommer ut på markedet? Hva synes bilfolkene her? Første gang jeg vurderer elbil, så vær skånsom! Synes det kult med EV6 at den har AWD, brukbar rekkevidde, 800v batteri til gode hurtigladetider og at en kan koble til 2VL stuff. Anonymkode: 85805...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli Go for it! Har EV6 og har aldri vært mer fornøyd med en bil. Om jeg skal si noe negativt så må det være at adaptiv cruise-control er litt dårligere enn på iD4'n..... Den er herlig å kjøre, har behagelig rekkevidde og er rask å lade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli EV6 er fortsatt den beste elbilen i markedet. God teknologi, fantastisk å kjøre (for SUV å være), uvanlig ergonomisk betjening for dagens biler med knapper for alle de viktige funksjonene, og du har 7 års nybilgaranti. Om du har kommet frem til dette kjøpet selv, gi deg et klapp på skulderen, prut hardt (for tida er vel 80000 kr i rabatt), så tut og kjør. Anonymkode: 6a137...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Er litt bekymret for feil. Hørte at det var ICCU problemer relatert til 12V batteri og at den har plutselige performance problemer spesiell ved kjappe oppkjøringer til motorveien rett etter lading. Stemmer det? Anonymkode: 85805...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Del Skrevet 8. juli Hvordan er det med sikkerheten? Ser at EV6 har et problem med en såkalt "Gameboy Attack". Kanskje jeg burde kjøpe likevel en eldre forbrenningsbil? Anonymkode: 85805...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Del Skrevet 9. juli Er du bekymret for hacking, bør du i alle fall ikke kjøpe en eldre bil som er enda mye lettere å hacke. Anonymkode: 6a137...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du bekymret for hacking, bør du i alle fall ikke kjøpe en eldre bil som er enda mye lettere å hacke. Anonymkode: 6a137...480 Sant! Fant også ut at man kan slå av keyless så den er grei. ICCU feilen rettes opp av Kia ser det ut som. Spennende bil, kanskje jeg må slå til hm... så vanskelig fordi så dyrt Anonymkode: 85805...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Del Skrevet 9. juli Vi har hatt EV6 i halvannet år nå, og er kjempefornøyd. Masse plass (vi er en familie med to høye foreldre og ditto gutteslamper på 11 og 14, så det er viktig for oss ), og innmari morsom bil å kjøre. Anonymkode: e7a1f...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå