AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Tenker litt ferietips, skal være 3 dager i Oslo med mann og tenåringene og vil ha en aktivitet ute, da jeg vet det blir mye innetid på butikker og kjøpesenter. Vi har tidligere vært de vanlige plassene som i Vigelandsparken og Ekersbergparken, Akershus festning og operataket. Er det en idé å ta en utflukt til Roseslottet? Verdt pengene? (500kr for familiebilett) Også åpen for andre forslag 🙂 Anonymkode: e6b75...a3a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Jeg tror jeg heller ville tatt banen til Kjelsås/nydalen og gått Akerselva nedover 😉 Mange koselige steder man kan stoppe på veien! Roseslottet er også fint, men litt kjedelig synes mine tenåringer. Anonymkode: cdd60...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg heller ville tatt banen til Kjelsås/nydalen og gått Akerselva nedover 😉 Mange koselige steder man kan stoppe på veien! Roseslottet er også fint, men litt kjedelig synes mine tenåringer. Anonymkode: cdd60...8ba …og om det er en søndag dere går er det veldig fint å stikke innom markedet på Blå ❤️ Anonymkode: cdd60...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker litt ferietips, skal være 3 dager i Oslo med mann og tenåringene og vil ha en aktivitet ute, da jeg vet det blir mye innetid på butikker og kjøpesenter. Vi har tidligere vært de vanlige plassene som i Vigelandsparken og Ekersbergparken, Akershus festning og operataket. Er det en idé å ta en utflukt til Roseslottet? Verdt pengene? (500kr for familiebilett) Også åpen for andre forslag 🙂 Anonymkode: e6b75...a3a Jeg synes absolutt det er verdt pengene, flott kunst og mye spennende historie der. I tilegg er jo selve turen opp fin, med god utsikt. Etterpå kan man spise på Frognerseteren. Det er en liten kafe på roseslottet også, men ikke særlig utvalg der. Ellers er jo hele området helt topp å gå tur i. Anonymkode: 73a14...4a8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 Støtter Akerselva 🥰 Start gjerne helt oppe ved Maridalsvannet. Også kan dere ta lunsj på Mathallen. Det er litt gøy at det er så mye ulikt å velge mellom. Har dere vært på Munch? Kan rusle ganske mye der inne, selv om ungdommen kanskje i utgangspunktet ikke er kjempekunstinteresserte (mine barn er ikke det, men de holdt lenge, for det er bra lagt opp). Og deretter rusle ut forbi sukkerbiten og over til Sørenga og kjøpe is på paradis is 😊 Anonymkode: c67ea...27a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 En liten tur i marka, gjerne til en av de fine sportsstuene. Eller hvis dere er glad i action, så kan en tur til en høydepark være moro. Tryvann er den beste. På den helt andre enden av skalaen: Botanisk hage er nydelig. En båttur ut til en av øyene kan kanskje også være noe. Badstu og en dukkert i fjorden er artig, men helst når det er litt kaldere (for min del i alle fall). Anonymkode: 0bb4d...7cd
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 ta båten til Hovedøya og gå en tur der. ta gjerne med badetøy! Eller bare sitt på hele runden og få litt sightseeing i fjorden. botanisk hage er fint, bade på Frysja ved teknisk museum, ta bussen til Tusenfryd og ha det gøy, rusle opp til hønse-lovisa og ta en vaffel. Anonymkode: d8d49...219 1
barleymill Skrevet 10. juli 2024 #8 Skrevet 10. juli 2024 (endret) Kan anbefale kon-tiki, båthuset og frammuseet, på bygdøy Endret 10. juli 2024 av barleymill 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå