AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #21 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.17): Siden min ble slettet... Men har menn mer følelser enn vi tror? Han er ett par år yngre enn meg og vi hadde en sommer for 2år siden der vi traff hverandre og hadde god sex. Nå har han tatt opp kontakten igjen selv etter et nytt forhold ? Er enkelte menn med eller uten følelser, glad i tidligere elskerinner ? Han sier han beundrer meg enda og kjempe kåt på meg. Jeg kommer ikke til å treffe han. Bare undres Anonymkode: 583c7...c12 Det har ingenting med følelser å gjøre. Det handler om lettvint, lett tilgjengelig sex. Null niks nada mer enn det. Helt normalt - meget vanlig. Gjenbruk er bra det Hatt flere sånne over mange år. Helt supert - men har INGENTING med følelser å gjøre. Anonymkode: d60c9...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #22 Del Skrevet 18. juli 2024 Man kan fin fint ha lyst til å ligge med en tidligere flamme dersom sexen har vert sånn nogenlunde bra uten at det er mer følelser bak. Jeg møtte en mann på date som endte opp med å være mitt eneste ons, eller, vi møttes en gang til, men så ble det ikke noe mer. Han var helt rå i senga, har vurdert å spørre han om vi kan ha noe på si selv om datingen ikke funket😅🙈 men jeg tør ikke, han har nok mange andre damer som står i kø, han var sjarmerende og har neppe problemer med å finne nye damer å ligge med. Akkurat som med venner er det gjerne lettere å ta kontakt og invitere noen på besøk som man allerede kjenner enn å finne seg en helt ny venn. Anonymkode: bc3aa...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #23 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.17): Siden min ble slettet... Men har menn mer følelser enn vi tror? Han er ett par år yngre enn meg og vi hadde en sommer for 2år siden der vi traff hverandre og hadde god sex. Nå har han tatt opp kontakten igjen selv etter et nytt forhold ? Er enkelte menn med eller uten følelser, glad i tidligere elskerinner ? Han sier han beundrer meg enda og kjempe kåt på meg. Jeg kommer ikke til å treffe han. Bare undres Anonymkode: 583c7...c12 hvis dere hadde god sex, hvorfor ikke knulle igjen om begge er single? Anonymkode: 8ad13...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 22. oktober 2024 #24 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 17.12): Han var helt rå i senga, har vurdert å spørre han om vi kan ha noe på si selv om datingen ikke funket😅🙈 men jeg tør ikke, han har nok mange andre damer som står i kø [..] Akkurat som med venner er det gjerne lettere å ta kontakt og invitere noen på besøk som man allerede kjenner enn å finne seg en helt ny venn. Anonymkode: bc3aa...6da I alle dager da.. Nå lurer jeg på om jeg kom på et poeng med å skifte kjønn: damer tenker helt feil her!! Noen damer, vaffal. Jepp, det er "skummelt" å spørre hvis det man spør om betyr noe, for da er det kjipt å få et avslag. Helt uavhengig av kjønn. Men gjett hvorfor de (frekke? eller modige?) som spør "får" mer..? Støtter også den med noen man kjenner fremfor ukjente, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. oktober 2024 #25 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.57): Tull. Alle vet jo at menn er følelsesløse, primitive dyr som bare tenker med p***en. Anonymkode: e5c52...eed Noen gjør det, men ikke alle. Det finnes unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #26 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 16.10): han er kåt Anonymkode: 8ad13...35f det er han Anonymkode: 4d809...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå