AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #21 Skrevet 6. juli 2024 Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Enten så prøvde han å holde kontakten fordi han syntes synd på deg ellers så tenke han mer på at han egentlig likte deg. Høres ut som han tenkte mer på at han ville gi det en sjanse til. Kanskje han opplevde noe tungt og det påvirket han? Eller kanskje han ble litt usikker og derfor "trakk" seg? Men siden du bekreftet på en måte at du likte han så ble han mer sikker på dere og ville dermed fortsette? Ja jeg tror han har noe på hjemmebane som ikke er så greit. Eksen osv og barna som han såvidt ser. Jeg ga han kanskje en trygghet. Mulig jeg overanalyserer men hvem ville ikke gjort det når man plutselig får høre at det var lite gnist... Han har ikke vist det de to siste ukene iallefall. Anonymkode: f4338...483
Kassettspiller Skrevet 7. juli 2024 #22 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg tror han har noe på hjemmebane som ikke er så greit. Eksen osv og barna som han såvidt ser. Jeg ga han kanskje en trygghet. Mulig jeg overanalyserer men hvem ville ikke gjort det når man plutselig får høre at det var lite gnist... Han har ikke vist det de to siste ukene iallefall. Anonymkode: f4338...483 Det kan være mange årsaker til at man gjør som man gjør. Jeg liker å spørre mer direkte om hvorfor, men skjønner at ikke det passer seg for alt og for alle. Lett å overanalysere, men det kan føre til unødvendig bekymring osv.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #23 Skrevet 7. juli 2024 Å gå med sånn usikkerhet som du gjør nå er grusomt. Har dere hatt kontakt i 2 mnd og truffet hverandre regelmessig ( selv om det bare er 5 ganger) er det mer enn innafor å ta praten om eksklusivitet. Er helt ok å si fra at man ikke vil være en av mange Anonymkode: 76901...f4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå