Gå til innhold

Mener han vi er ekslusive med dette ;

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ute ikveld på byen. Alltid litt sånn bekymret følelse på om daten roter med andre, fordi han er jo ikke min min (enda) ... Men vi prates hver dag og det kan gå 2 uker før vi treffes pga avstanden, men det liker jeg igrunnen bare. Så blir vi ikke lei hverandre fort. Vi har truffet hverandre ca 5 ganger men snappet og pratet i 2mnd. Føler det er vi som dater liksom.. 

Ikveld viste han en snap av byens galskap men her var det ikke mye damer å se sa jeg. Så kun to stk, blonde søte de da. Han skrev tilbake til meg , du har ikke mye konkurrenter her😘 Vil det si at han har meg som hans nr 1? Håper det... 

Anonymkode: f4338...483

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke tolket det som eksklusivitet som du spør om i tittelen, men ville tolket det som at det ikke er eksisterende konkurrenter for øyeblikket.

Anonymkode: 99fa3...111

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ville ikke tolket det som eksklusivitet som du spør om i tittelen, men ville tolket det som at det ikke er eksisterende konkurrenter for øyeblikket.

Det er sant. Men jeg er tydelig noe for han da. Var litt den tanken jeg fikk.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

du har ikke mye konkurrenter her😘

Men du har noen?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Føler det er vi som dater liksom..

Vær ærlig med han og fortell tankene dine! Kun han som sitter på fasiten!

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Men du har noen?

Vær ærlig med han og fortell tankene dine! Kun han som sitter på fasiten!

Nei jeg kjenner faktisk ikke de i den lille bygda han kommer fra. Aner ikke. Mulig han ville sette meg litt til verks.. Nå har ikke jeg vist en sjalusi side fra meg til han da, men var først meg som nevnte at det var få damer og kun to blondiner 😊 er blondine selv men så ikke de som et trussel. Er ikke bare å knipse så har man noen i buksa🙈🤭

Alt i alt, jeg stoler faktisk på han. Han har tidligere sagt at det holder med en om gangen. Så tror han ser på meg som en han dater. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har tidligere sagt at det holder med en om gangen. Så tror han ser på meg som en han dater. 

Men hvorfor tror du bare? Høres litt ut som du ikke er 100% sikker?

AnonymBruker
Skrevet

Man kan være på byen uten å være på jakt etter noe, men dette må du bare spørre han om.

Anonymkode: a9388...6a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (6 minutter siden):

Men hvorfor tror du bare? Høres litt ut som du ikke er 100% sikker?

Kjenner han ikke så godt. Ikke tiden å spørre nå men kan spørre han når vi ses, som vi snart gjør. Tror du han bryr seg om meg med at han åpner snappen med en gang jeg sender og han absolutt vil ha natta bilde før jeg sovner hver kveld? Gjør jeg ikke det , spør han om jeg er sur😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man kan være på byen uten å være på jakt etter noe, men dette må du bare spørre han om.

Anonymkode: a9388...6a2

Jaja, han må self få lov å gå på byen, men er jo litt redd om han går hjem med ei random/bekjent. Vi er jo ikke kjærester. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du han bryr seg om meg med at han åpner snappen med en gang jeg sender og han absolutt vil ha natta bilde før jeg sovner hver kveld? Gjør jeg ikke det , spør han om jeg er sur😅

Ut ifra det jeg har lest så høres det ut som han bryr seg. Ikke alle åpner snappen med engang og færre ønsker et nattabilde hver dag. Han virker også bekymret over at han har gjort noe galt hvis du ikke svarer, noe som kan være et tydelig tegn på at han bryr seg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jaja, han må self få lov å gå på byen, men er jo litt redd om han går hjem med ei random/bekjent. Vi er jo ikke kjærester. 

Hvorfor ikke spørre om å bli sammen? Da slipper man å ha det i baktankene og man blir sammen med en man bryr seg om!

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Ut ifra det jeg har lest så høres det ut som han bryr seg. Ikke alle åpner snappen med engang og færre ønsker et nattabilde hver dag. Han virker også bekymret over at han har gjort noe galt hvis du ikke svarer, noe som kan være et tydelig tegn på at han bryr seg!

Så bra , godt å høre. Det var en kveld jeg ble litt snurt fordi han sendte bare tommel opp snapper omtrent. Skrev da bare "Natta!" (Uten bilde) litt trassig av meg kanskje... Han sendte med ett tilbake Natta😘😘 og en ny rett etterpå "Nattabilde😘 da" men jeg åpnet ikke før neste morgen. 

Jeg skrev da, sorry åpnet nå😚

Han spurte "er du sinna?" 😘 

Så ja, føler han bryr seg litt. Fikk en liten bekreftelse bare der den gang. Jeg trengte ikke å være snurt altså, men jeg ville nok ha en liten bekreftelse av han.... 

Skrevet (endret)

Så ja, føler han bryr seg litt. Fikk en liten bekreftelse bare der den gang. Jeg trengte ikke å være snurt altså, men jeg ville nok ha en liten bekreftelse av han.... 

Kan forstå at man ønsker bekreftelse fra en man liker😀

Han bryr seg nok til å spørre om du var sinna, men vet ikke hovedgrunnen til hvorfor han spurte. Er det fordi han er redd for å miste deg som en venn eller en potensiell kjæreste?

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (12 minutter siden):

Kan forstå at man ønsker bekreftelse fra en man liker😀

Han bryr seg nok til å spørre om du var sinna, men vet ikke hovedgrunnen til hvorfor han spurte. Er det fordi han er redd for å miste deg som en venn eller en potensiell kjæreste?

Verste følelsen er bare om han roter med ei nå🙈😅 men da får jeg håpe hans samvittighet kommer frem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Verste følelsen er bare om han roter med ei nå🙈😅 men da får jeg håpe hans samvittighet kommer frem. 

Det er ulempen med å "bare" date. Men hvis han liker deg så velger han mest sannynlig bare deg i løpet av denne fasen.

Men er ikke tankeleser og heller ingen mann, så vanskelig å vite😅

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (4 minutter siden):

Det er ulempen med å "bare" date. Men hvis han liker deg så velger han mest sannynlig bare deg i løpet av denne fasen.

Men er ikke tankeleser og heller ingen mann, så vanskelig å vite😅

Jeg får høre med han😄 men jeg ville ikke rotet med andre. 

En ting som skjedde midt i hele greia. 2 uker siden nå så skrev jeg til han at han var så stille. Han skrev da tilbake at han ikke fant så den gnisten og at han var lei for det. Jeg ga han på øyeblikket opp og ble kjempe lei meg, skrev at jeg syntes det var utrolig vondt. Neste dag fikk jeg snap av han igjen med "hva gjør du ?😘 og kyss med hjerte. Etter den dag har han vært såpass på til at jeg ha følt meg rolig. Hvorfor snudde han på det over natten? Mi venninne mente på det var en test/ bekreftelse fra hans side. Nå er han noe yngre enn meg, jeg er 34 og han 28. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han skrev da tilbake at han ikke fant så den gnisten og at han var lei for det. Jeg ga han på øyeblikket opp og ble kjempe lei meg, skrev at jeg syntes det var utrolig vondt.

Enten så prøvde han å holde kontakten fordi han syntes synd på deg ellers så tenkte han mer på at han egentlig likte deg.

Neste dag fikk jeg snap av han igjen med "hva gjør du ?😘 og kyss med hjerte. Etter den dag har han vært såpass på til at jeg ha følt meg rolig.

Høres ut som han tenkte mer på at han ville gi det en sjanse til.

Hvorfor snudde han på det over natten?

Kanskje han opplevde noe tungt og det påvirket han? Eller kanskje han ble litt usikker og derfor "trakk" seg? Men siden du bekreftet på en måte at du likte han så ble han mer sikker på dere og ville dermed fortsette?

Endret av Kassettspiller
AnonymBruker
Skrevet

En ting som skjedde midt i hele greia. 2 uker siden nå så skrev jeg til han at han var så stille. Han skrev da tilbake at han ikke fant så den gnisten og at han var lei for det. Jeg ga han på øyeblikket opp og ble kjempe lei meg, skrev at jeg syntes det var utrolig vondt. Neste dag fikk jeg snap av han igjen med "hva gjør du ?😘 og kyss med hjerte. Etter den dag har han vært såpass på til at jeg ha følt meg rolig. Hvorfor snudde han på det over natten? Mi venninne mente på det var en test/ bekreftelse fra hans side. Nå er han noe yngre enn meg, jeg er 34 og han 28. 

Et råd er at du må chille litt, du er 34 år og overanalyserer som en tenåring. Len deg tilbake, ta det litt mer med ro.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Holder deg på gress. Trodde du var tenåring, må lære deg å se tegnene nå.

Anonymkode: c5cb4...f9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er en voksen dame. Slutt med dette tenåringstullet.

Anonymkode: b37cd...bce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...