Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 15. februar 2006 #1 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei alle brudegurier! Jeg holder på å planlegge nachspielet etter festen. Vi skal ha det hos min (snille) tante og onkel, setter opp buss (ti min fra festlokalet). Det blir nattmat der. Når tror dere vi skal anslå avreisetid? Er kl 01.00 for tidlig? Før avreise skal vi jo ha rukket å spise middag (fra kl 18.15, ca), drikke kaffe, danse (band som spiller ca 2 timer) osv. Vil ikke dra for tidlig fra det fine lokalet! Men vil jo også at flest mulig skal bli med videre (vi blir med og, selvfølgelig). Er 02.00 for sent? (Da stenger lokalet). Noen som erfaringer fra brylluper, eller tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #2 Del Skrevet 15. februar 2006 Dersom lokalet er ope til klokka 2 ville eg ha vore der til det stengde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #3 Del Skrevet 15. februar 2006 Enig med Veslo. Bryllupsdagen din kommer til å gå ekstremt fort, det er så mye som skal skje. Ingen vits i å stresse folket videre fra festen før lokalet stenger. Selv dro vi fra vår egen fest 0130 men kunne nok ha drøyd litt lenger....men vi hadde forhåndsbestilt transport hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå