AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Del Skrevet 6. juli Har aldri kjørt mellom disse byene og finner frem på Google maps og GPS selvsagt. Men, hvilken rute anbefes nå på sommeren? Spesielt om man vil ha et stopp på veien og hive i seg noe mat? Hvor mye koster det i bilutgifter? Vi kjører bensinbil så om noen vil fortelle hvor mye billigere det er med en Tesla som lader gratis så kan de ta seg en bolle! Er det et sted jeg kan legge inn reiserute og få sett kostnader på bompenger etc? Anonymkode: e4fd7...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Del Skrevet 6. juli Jeg syntes personlig Hardangervidda om sommeren, men er jo mange turister og bobiler. Så oftest tar vi turn over Gol og så Hemsedalsfjellet. Bensinutgifter kommer jo an på type bil dere kjører og hva den bruker på milen. Men det er vel en ca 55-60 mil pr.vei. Du må ikke ta ferge. Vi pleier stoppe på Gol for å spise. Kan ikke si eksakt hva det vil koste i reisepenger, vi kjører elbil. Men det går nok på 3000-4000 kanskje i bensinpenger t/r Anonymkode: 883a6...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 6. juli #3 Del Skrevet 6. juli Ang bompenger kan bruke denne Hvor du kjører, er jo flere muligheter. Men selv ville jeg valgt Hardangervidda nå som det er sommer. Ellers kan kjøre over Filefjell, eller Hemsedal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Del Skrevet 7. juli Filefjell har minst stigning, bredest vei og færrest smale partier. Jeg kjørte Filefjell med lastebil midtvinters med fullt lass og snittfart på 70 km/t. Drivstofføkonomisk vil nok det lønne seg fremfor å stange oppover mot hardangervidden. Anonymkode: 45874...cb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. juli #5 Del Skrevet 7. juli Jeg liker best å kjøre over Hardangervidda 😊 Både sommer og vinter 😊 Alternativt over Hemsedalsfjellet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Del Skrevet 7. juli Over hardangervidda er finest, men vi foretrekker å kjøre over Gol og Hemsedal. Anonymkode: 1c531...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå