Gå til innhold

Jeg er heller singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig. 

Jeg gidder ikke mer. Etter flere år som selvvalgt singel begynte jeg å åpne opp for mulighetene. Tross fåmælte eller uengasjerte dates, tross manglende hell på appene, ikke én match på nærmeste 25-30 km. For ikke å glemme de som sletter matchen så fort den oppstår. Likevel så dukket det opp et håp. Dag etter dag etter dag, i uker, med lange meningsfulle meldingsutvekslinger, en innvendig varme av innboksvarsel. En nærhet, så fremmed å igjen være der. Og en oppmerksomhet for den og hvem jeg er, ikke hva jeg har.

Jeg gidder ikke blottlegge meg, være åpen og ærlig, være forståelsesfull og imøtekommende, være nysgjerrig og engasjert. Jeg gidder ikke investere mer av meg selv, skille meg positivt ut fra mengden fordi jeg opptrer ordentlig, er ekte, generelt en trygg og stødig en som selvfølgelig også har sine usikkerheter. Sine lyter, og uvaner. Jeg gidder ikke bruke energi på å tørre å bare være meg fullt ut igjen.

Jeg gidder ikke mer. Jeg gidder ikke booste flere ego på appene, jeg gidder ikke dra ordene ut av nok en stum østers, jeg gidder ikke si et Pauli ord til flere ghostere, jeg gidder bare faen ikke gi mest og være alene om motet til å ta sjansen. Jeg skal leve dagene mine for meg selv, gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil. Etter hvert vil det tilintetgjøre savnet. Både etter deg, men også bare savnet etter noen.

Anonymkode: 7a4b9...6e8

  • Liker 7
  • Hjerte 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å finn plasser å omgåes folk ansikt til ansikt. 

Anonymkode: 6e691...c00

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett dating appene og oppsøk sosiale arenaer/aktiviteter der du kan møte mennesker ansikt til ansikt.

Anonymkode: cdc7a...394

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Skal aldri inn på en datingside igjen. Der er det alt for mye tvilsomt. Mye rar og dårlig oppførsel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ferdig. 

Jeg gidder ikke mer. Etter flere år som selvvalgt singel begynte jeg å åpne opp for mulighetene. Tross fåmælte eller uengasjerte dates, tross manglende hell på appene, ikke én match på nærmeste 25-30 km. For ikke å glemme de som sletter matchen så fort den oppstår. Likevel så dukket det opp et håp. Dag etter dag etter dag, i uker, med lange meningsfulle meldingsutvekslinger, en innvendig varme av innboksvarsel. En nærhet, så fremmed å igjen være der. Og en oppmerksomhet for den og hvem jeg er, ikke hva jeg har.

Jeg gidder ikke blottlegge meg, være åpen og ærlig, være forståelsesfull og imøtekommende, være nysgjerrig og engasjert. Jeg gidder ikke investere mer av meg selv, skille meg positivt ut fra mengden fordi jeg opptrer ordentlig, er ekte, generelt en trygg og stødig en som selvfølgelig også har sine usikkerheter. Sine lyter, og uvaner. Jeg gidder ikke bruke energi på å tørre å bare være meg fullt ut igjen.

Jeg gidder ikke mer. Jeg gidder ikke booste flere ego på appene, jeg gidder ikke dra ordene ut av nok en stum østers, jeg gidder ikke si et Pauli ord til flere ghostere, jeg gidder bare faen ikke gi mest og være alene om motet til å ta sjansen. Jeg skal leve dagene mine for meg selv, gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil. Etter hvert vil det tilintetgjøre savnet. Både etter deg, men også bare savnet etter noen.

Anonymkode: 7a4b9...6e8

Du må matche med menn i din egen liga, ikke bare «de kjekke» 😘

Anonymkode: 51f84...5ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må matche med menn i din egen liga, ikke bare «de kjekke» 😘

Anonymkode: 51f84...5ce

Ganske åpenbart ut fra det som skrives at dette er en mann.

Anonymkode: 599dc...283

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Been there, done that! Datingkarusellen ble for tidkrevende og omfattende og jeg «mistet meg selv» mer og mer føltes det som. Tok bort fokus fra barnet mitt og det jeg faktisk hadde i livet mitt. Det er vel 12-14 år siden jeg hoppet av det sirkuset der… det har jeg overhodet ikke angret på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gidder ikke investere mer av meg selv, skille meg positivt ut fra mengden fordi jeg opptrer ordentlig, er ekte, generelt en trygg og stødig en som selvfølgelig også har sine usikkerheter. Sine lyter, og uvaner. Jeg gidder ikke bruke energi på å tørre å bare være meg fullt ut igjen.

Synes du høres ut som du er full av deg selv og grei bare så lenge det går din vei, typisk nice guy. 

 

Anonymkode: c0df0...9ff

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er ferdig. 

Jeg gidder ikke mer. Etter flere år som selvvalgt singel begynte jeg å åpne opp for mulighetene. Tross fåmælte eller uengasjerte dates, tross manglende hell på appene, ikke én match på nærmeste 25-30 km. For ikke å glemme de som sletter matchen så fort den oppstår. Likevel så dukket det opp et håp. Dag etter dag etter dag, i uker, med lange meningsfulle meldingsutvekslinger, en innvendig varme av innboksvarsel. En nærhet, så fremmed å igjen være der. Og en oppmerksomhet for den og hvem jeg er, ikke hva jeg har.

Jeg gidder ikke blottlegge meg, være åpen og ærlig, være forståelsesfull og imøtekommende, være nysgjerrig og engasjert. Jeg gidder ikke investere mer av meg selv, skille meg positivt ut fra mengden fordi jeg opptrer ordentlig, er ekte, generelt en trygg og stødig en som selvfølgelig også har sine usikkerheter. Sine lyter, og uvaner. Jeg gidder ikke bruke energi på å tørre å bare være meg fullt ut igjen.

Jeg gidder ikke mer. Jeg gidder ikke booste flere ego på appene, jeg gidder ikke dra ordene ut av nok en stum østers, jeg gidder ikke si et Pauli ord til flere ghostere, jeg gidder bare faen ikke gi mest og være alene om motet til å ta sjansen. Jeg skal leve dagene mine for meg selv, gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil. Etter hvert vil det tilintetgjøre savnet. Både etter deg, men også bare savnet etter noen.

Anonymkode: 7a4b9...6e8

Damer liker ikke menn som syter som barn. Du må være kjekk, rik, selvsikker, ha stor pikk, sprute mye, ingen barn, sterk kjeve, bra jobb. Først da kan du få så mye mus du vil.

Anonymkode: 0a61c...b21

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Damer liker ikke menn som syter som barn. Du må være kjekk, rik, selvsikker, ha stor pikk, sprute mye, ingen barn, sterk kjeve, bra jobb. Først da kan du få så mye mus du vil.

Anonymkode: 0a61c...b21

Hva er det med dere menn som er så virkelighetsfjerne? Gå ut døren, se på hvem som er i forhold, og bare se hvor dum den uttalelsen er. 

Anonymkode: 8edb4...ede

  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ferdig. 

Jeg gidder ikke mer. Etter flere år som selvvalgt singel begynte jeg å åpne opp for mulighetene. Tross fåmælte eller uengasjerte dates, tross manglende hell på appene, ikke én match på nærmeste 25-30 km. For ikke å glemme de som sletter matchen så fort den oppstår. Likevel så dukket det opp et håp. Dag etter dag etter dag, i uker, med lange meningsfulle meldingsutvekslinger, en innvendig varme av innboksvarsel. En nærhet, så fremmed å igjen være der. Og en oppmerksomhet for den og hvem jeg er, ikke hva jeg har.

Jeg gidder ikke blottlegge meg, være åpen og ærlig, være forståelsesfull og imøtekommende, være nysgjerrig og engasjert. Jeg gidder ikke investere mer av meg selv, skille meg positivt ut fra mengden fordi jeg opptrer ordentlig, er ekte, generelt en trygg og stødig en som selvfølgelig også har sine usikkerheter. Sine lyter, og uvaner. Jeg gidder ikke bruke energi på å tørre å bare være meg fullt ut igjen.

Jeg gidder ikke mer. Jeg gidder ikke booste flere ego på appene, jeg gidder ikke dra ordene ut av nok en stum østers, jeg gidder ikke si et Pauli ord til flere ghostere, jeg gidder bare faen ikke gi mest og være alene om motet til å ta sjansen. Jeg skal leve dagene mine for meg selv, gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil. Etter hvert vil det tilintetgjøre savnet. Både etter deg, men også bare savnet etter noen.

Anonymkode: 7a4b9...6e8

Jeg har også hoppet av datingappene. Det er ikke min greie og jeg orker bare ikke mer av det tullet der. 

Anonymkode: 8edb4...ede

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer liker ikke menn som syter som barn. Du må være kjekk, rik, selvsikker, ha stor pikk, sprute mye, ingen barn, sterk kjeve, bra jobb. Først da kan du få så mye mus du vil.

Anonymkode: 0a61c...b21

Æsj.

Anonymkode: 6e691...c00

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er blant de kjekkeste og ikke er så kresen på det for ons, så er Tinder en gudegave. Men blir kjedelig i lengen, etter noen hundre kryss i boka går du litt lei.

 

Anonymkode: 50dca...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer liker ikke menn som syter som barn. Du må være kjekk, rik, selvsikker, ha stor pikk, sprute mye, ingen barn, sterk kjeve, bra jobb. Først da kan du få så mye mus du vil.

Anonymkode: 0a61c...b21

Det holder å være kjekk. Jobb, utdannelse, barn og penger er det jo bare å juge om. Dette er jo damer dunjakke skal treffe igjen uansett. Pult er pult!

Anonymkode: 50dca...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig jeg og selv om jeg aldri har vært på noen datingside.

Anonymkode: 447b6...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det holder å være kjekk. Jobb, utdannelse, barn og penger er det jo bare å juge om. Dette er jo damer dunjakke skal treffe igjen uansett. Pult er pult!

Anonymkode: 50dca...ac5

Damer du aldri skal treffe igjen

Anonymkode: 50dca...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri vært på en datingside eller app, men jeg er veldig ferdig jeg og. Har for lengst ordnet med både piggtråd og minefelt, og skal aldri åpne meg for noen igjen. Nok er nok.

Anonymkode: 0ed2e...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det med dere menn som er så virkelighetsfjerne? Gå ut døren, se på hvem som er i forhold, og bare se hvor dum den uttalelsen er. 

Anonymkode: 8edb4...ede

Hele 1,4 millioner nordmenn er single, og antallet er raskt voksende. Hvis det er virkeligheten du har lyst til å se er det her du blir nødt til å feste blikket.

Anonymkode: 599dc...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt. Jeg hoppet av for noen år siden. Det er altfor mange useriøse der inne. Mange av disse anser seg som seriøs, men i møte med andre så har de ikke den gnisten og viljen som skal til, og dumper eller ghoster så snart du ikke overpresterer. Uten at det er noe galt med deg, men fordi det er så mange andre å velge mellom. Du er ikke god nok fordi du ikke er eksepsjonell. Og de fleste har gjerne kontakt med flere samtidig, så utgangspunktet er håpløst. 

Så da ender man opp med å svi av mye tid, blottlegge seg, leve med falske begeistringer, kjenne på nervøsitet og koble følelsene sine opp mot vedkommende, kun for å ende opp betydningsløs og skuffet etterpå. 

Jeg hater Tinder. Et større makkverk av en app skal du lete lenge etter. 
Det er en grunn til at det aldri har vært så mange enslige i landet enn i dag. Man tror man vasser i muligheter, så man møter hverandre med krav og ønskedrømmer, der nær ingen innfrir hverandre. Og folk ønsker ikke engang prøve å bli eksklusiv, for da må de gi opp sin tilgjengelighet rundt den urealistiske ønskedrømmen. Tinder er sånn sett avhengighetsskapende. Oppmerksomheten og drømmene binder de opp mot tilgjengeligheten.
Samtidig som appen fylles opp av useriøse. Der folk ender opp som kald, respektløs og uhøflig.

Å finne kjærligheten på Tinder er som å lete etter nåla i høystakken.

Angående savn etter noen. Savnet gjør noen ganger vondt. Men savnet gjør også godt. Jeg kjenner på det. Det er litt godt å savne noen. Ikke ei spesifikk ei, men kos, nærhet og oppmerksomhet fra noen. Man må bare tillate seg å kjenne på at følelsen også kan være god. Så ufarliggjør savnet. :) 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 minutt siden):

Skjønner jeg godt. Jeg hoppet av for noen år siden. Det er altfor mange useriøse der inne. Mange av disse anser seg som seriøs, men i møte med andre så har de ikke den gnisten og viljen som skal til, og dumper eller ghoster så snart du ikke overpresterer. Uten at det er noe galt med deg, men fordi det er så mange andre å velge mellom. Du er ikke god nok fordi du ikke er eksepsjonell. Og de fleste har gjerne kontakt med flere samtidig, så utgangspunktet er håpløst. 

Så da ender man opp med å svi av mye tid, blottlegge seg, leve med falske begeistringer, kjenne på nervøsitet og koble følelsene sine opp mot vedkommende, kun for å ende opp betydningsløs og skuffet etterpå. 

Jeg hater Tinder. Et større makkverk av en app skal du lete lenge etter. 
Det er en grunn til at det aldri har vært så mange enslige i landet enn i dag. Man tror man vasser i muligheter, så man møter hverandre med krav og ønskedrømmer, der nær ingen innfrir hverandre. Og folk ønsker ikke engang prøve å bli eksklusiv, for da må de gi opp sin tilgjengelighet rundt den urealistiske ønskedrømmen. Tinder er sånn sett avhengighetsskapende. Oppmerksomheten og drømmene binder de opp mot tilgjengeligheten.
Samtidig som appen fylles opp av useriøse. Der folk ender opp som kald, respektløs og uhøflig.

Å finne kjærligheten på Tinder er som å lete etter nåla i høystakken.

Angående savn etter noen. Savnet gjør noen ganger vondt. Men savnet gjør også godt. Jeg kjenner på det. Det er litt godt å savne noen. Ikke ei spesifikk ei, men kos, nærhet og oppmerksomhet fra noen. Man må bare tillate seg å kjenne på at følelsen også kan være god. Så ufarliggjør savnet. :) 

Det er fordi folk nærmer og tester kjemi med folk uten at det var noe der fra før. Som blind date opplegg. Men hjernen vil fortsatt tenke at det betyr mye ig selvtilitten og ensomheten er jo utsatt, selv om selve dating prosessen er langt mindre personlig enn om noen dater fordi de blir kjennt, betatt på en mer personlig måte i virkeligheten. 

De er ikke useriøse, selv om det ikke ble napp. Må jo føle noe, å det er nok sjelden gjensidig.

Virkeligheten er også en høystakk, men du må ikke anerkjenne hver enkelt person, derfor er det anderledes. Det er bare et hav av fremmede, samme med Tinder. Aldri meningen at alle skulle føle noe for mange.

Anonymkode: 6e691...c00

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...