Gå til innhold

Filmen "A family affair" på Netflix


Amatariel

Anbefalte innlegg

Innimellom digger jeg litt enkle romantiske komedier, og leste i vår at A family affair hadde premiere i slutten av juni. Gledet meg til den, spesielt fordi Nicole Kidman og Zac Efron spiller i den.

Nå er den sett, og jeg er såå skuffa. Slike komedier har virkelig tapt seg de siste 15 årene, og syns ikke dette var noe unntak. Det var også veldig opprørende at jeg så filmen i minst en halv time før jeg innså hvem som faktisk var Zac Efron 😮 Kjente han ikke igjen! Han som var så kjekk - så utrolig trist at han (må være??) så operert at han er ugjenkjennelig...

Hva syns dere om filmen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjente igjen Zac Efron med en gang, men enig med deg ellers. Filmen var dårlig. Historien i seg selv var dårlig og ble dårlig spilt.

Anonymkode: 50a7b...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her slo vi den av etter 20min. Så den sammen med 13åringem som syns den var dørgende kjedelig. Komedier er ikke det samme som før. De er blitt så langdryg og lang tid på å bygge seg opp.

Reagerte også på  utseende til Zac Efron. Han så skikkelig operert ut. Han sier selv at det er pga en ulykke som ødela ansiktet hans, men tror nok han har gjort mer enn å bare "fikse" det opp etter ulykken. 

Anonymkode: 22da4...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicole Kidman ser helt merkelig ut! Fatter ikke at de gjør slikt med utseendet sitt, munnen er dratt ut i begge retninger, og underleppa henger ut. I tillegg har hun mista all sjarme og personlighet! Drittfilm!

Anonymkode: 8d87c...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 8.34):

Her slo vi den av etter 20min. Så den sammen med 13åringem som syns den var dørgende kjedelig. Komedier er ikke det samme som før. De er blitt så langdryg og lang tid på å bygge seg opp.

Reagerte også på  utseende til Zac Efron. Han så skikkelig operert ut. Han sier selv at det er pga en ulykke som ødela ansiktet hans, men tror nok han har gjort mer enn å bare "fikse" det opp etter ulykken. 

Anonymkode: 22da4...f9c

 

AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 15.34):

Nicole Kidman ser helt merkelig ut! Fatter ikke at de gjør slikt med utseendet sitt, munnen er dratt ut i begge retninger, og underleppa henger ut. I tillegg har hun mista all sjarme og personlighet! Drittfilm!

Anonymkode: 8d87c...fac

Enig her, jeg så hele 20 min, føltes som 50 før jeg gir opp og setter på noe fra 2000 tallet da de KUNNE lage humor.

Zac efron har gjort mer enn å fikse seg etter en ulykke, han har gjort noe med kinn, øynene minner meg litt om bogdanoff brødrene før de ble for ille. 

Anonymkode: 067d1...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama fikk meg til å se den med henne. Ikke min favorittkategori, men kan være greit å se med henne om filmen er god. Men denne var det verste vi har sett på lenge!😅 Den var bare merkelig på så mange plan. Og timingen var vel litt dårlig, ser mer ut som en film de kunne lagt ut i julen  

Med Nicole Kidman i hovedrolle, så tenkte jeg filmen skulle være ok ihvertfall, men dette var pinlig dårlig, og kan ikke tenke meg hun er stolt av den filmen 

Anonymkode: d7259...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Enig her, jeg så hele 20 min, føltes som 50 før jeg gir opp og setter på noe fra 2000 tallet da de KUNNE lage humor.

Zac efron har gjort mer enn å fikse seg etter en ulykke, han har gjort noe med kinn, øynene minner meg litt om bogdanoff brødrene før de ble for ille. 

Anonymkode: 067d1...c58

Steroider og veksthormon sammen endrer også benstruktur, formen på hodet hans er endret en del pga det. Mulig andre operasjoner også, men hormoner har påvirket utseende 

Anonymkode: d7259...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Steroider og veksthormon sammen endrer også benstruktur, formen på hodet hans er endret en del pga det. Mulig andre operasjoner også, men hormoner har påvirket utseende 

Anonymkode: d7259...f2c

Så trist, han var mye kjekkere og mer liv i ansiktet før, nå ser han bare rar ut og har mistet uttrykkene sine. 

Anonymkode: 067d1...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dama fikk meg til å se den med henne. Ikke min favorittkategori, men kan være greit å se med henne om filmen er god. Men denne var det verste vi har sett på lenge!😅 Den var bare merkelig på så mange plan. Og timingen var vel litt dårlig, ser mer ut som en film de kunne lagt ut i julen  

Med Nicole Kidman i hovedrolle, så tenkte jeg filmen skulle være ok ihvertfall, men dette var pinlig dårlig, og kan ikke tenke meg hun er stolt av den filmen 

Anonymkode: d7259...f2c

Kudos for at dere så hele, imponerende. 

Anonymkode: 067d1...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen filmer med Nicole Kidman lenger, hun har ingen mimikk i fjeset og alle følelser skal vises med å stirre voldsomt med øynene.

Neitakk. Skjønner ikke at man kan være skuespiller uten noe bevegelse i ansiktet. 

Anonymkode: e1acd...a88

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ingen filmer med Nicole Kidman lenger, hun har ingen mimikk i fjeset og alle følelser skal vises med å stirre voldsomt med øynene.

Neitakk. Skjønner ikke at man kan være skuespiller uten noe bevegelse i ansiktet. 

Anonymkode: e1acd...a88

Og slik var det i denne filmen og, hun bare sperra opp øynene eller smilte samtidig for å understreke. Ellers snakket hun så flatt og nesten slørete. 

Anonymkode: 067d1...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og slik var det i denne filmen og, hun bare sperra opp øynene eller smilte samtidig for å understreke. Ellers snakket hun så flatt og nesten slørete. 

Anonymkode: 067d1...c58

Kan hun smile lenger? 

Anonymkode: e1acd...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan hun smile lenger? 

Anonymkode: e1acd...a88

Ikke med øynene dog. 

Anonymkode: 067d1...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...