Gå til innhold

Hva ligger kroppstemperaturen din på til vanlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min kroppstemperatur ligger på 36,6 to uker i måneden og 36,9 to uker i måneden. 

Vet du hva din ligger på? Det er vel stort sett de som har drevet med temping (ifm. prøving) som vet dette. 😊

Anonymkode: eace7...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

36.9-37.3 avhengig av om det er morgen eller kveld.

Anonymkode: d6707...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger mellom 36,0 - 36,5 på en vanlig dag på min måler. Er sikkert noe feilmarginer i dette, men jeg bruker kun denne.

Målere kan ha et avvik opp mot en hel grad, så bruk kun èn for å måle feber - og mål på samme plass hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke og bryr meg ikke. Jeg kjenner meg varm når jeg har feber, og jeg blir kald når jeg fryser. Midt i mellom der har jeg det helt fint. Det er alt jeg trenger å vite om min kroppstemperatur. 

Anonymkode: f4e1e...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor vet dere dette?

Anonymkode: 96a8e...c51

Det er jo når man måler temperaturen, og kan være kjekt for å finne ut når man har eggløsning for de som ønsker å bli gravide. Ved eggløsning er temperaturen litt høyere enn ellers.

Min ligger på ca 36,5 om morgenen. 

Anonymkode: 52294...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

35-35,7 vanligvis. Og jeg er en som aldri fryser, varme hender og føtter. Isbader 3 ganger i uken på vinteren. 
Vet fordi jeg jobber på en intensivavdeling og i covid tiden ble tempen målt temmelig ofte for å si det sånn🤣.

Anonymkode: 99bf5...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er jeg veldig lite opptatt av. Tror det er minst 20 år siden jeg tok temperaturen. Tar den ikke når jeg er syk med influensa engang, for enten er jeg syk ellers er jeg frisk og uansett så vet jeg begge deler uten å ta temperaturen.

Anonymkode: b77ad...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min kroppstemperatur ligger på 36,6 to uker i måneden og 36,9 to uker i måneden. 

Vet du hva din ligger på? Det er vel stort sett de som har drevet med temping (ifm. prøving) som vet dette. 😊

Anonymkode: eace7...bea

36 blank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min normale temperatur ligger på 36 grader. Om jeg får feber med 40 grader, er vi på kanten om jeg overlever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Helene skrev (9 timer siden):

Min normale temperatur ligger på 36 grader. Om jeg får feber med 40 grader, er vi på kanten om jeg overlever. 

Nei. Uansett hva kroppstemperaturen din er, så har man ikke feber før man er over 38. Og du overlever fint 40 grader akkurat som oss andre. 

Anonymkode: b950d...8a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem måler temperaturen sin hver dag? Ville aldri falt meg inn å gjøre. Forstår at det brukes i forbindelse med å finne eggløsning, men så fremt man ikke er prøvere så er det vel irrelevant. Da burde vel denne tråden ligge under ett annet tema? 

Eller er det andre grunner til at dere som vet temperaturen deres vet det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36,9

Det lærte jeg under covid da jeg måtte måle temperaturen hver dag pga jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...