AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #21 Skrevet 6. juli 2024 Jeg har slitt med å holde en ustabil psykisk syk barnefar vekk fra både meg selv og barn. Han var voldelige og truende mot meg og brukte barnet for å skade meg. Det var svært tøft. Jeg var sykmeldt mens det stod på som værst og fikk hjelp og støtte fra familien. Barnevernet og politiet var blandet inn. Endte i retten og fikk far ut av bilde. Jeg kom meg fint gjennom denne perioden men det var noen tøffe år. Barnet beskyttet jeg så godt jeg kunne. Jeg ga ikke fra meg omsorgen for barnet. Jeg hadde nok støtte i min familie til at de tok ansvar når jeg trengte det. Det viktigste for barna dine er at du nå fokuserer på deg selv og din psyke. Viss dette er gjennom at barnevernet tar over omsorgen en periode så er ikke det noe å skamme seg over. Dette er ikke din skyld. Alt ble bedre for oss etter barnefordeling i retten. Det er en tøff prosses men det var vært det for oss. Far fikk samvær under tilsyn. Og jeg fikk foreldreretten alene. Dette kommer du deg gjennom. Det er håp og det vil bli bedre. Du er sterk som tar ansvar det å akseptere hjelp er å ta ansvar. Det er viktig at du fokuserer på å bli bedre slik at du kan ta ta tilbake omsorgen for dine barn når du er klar. Anonymkode: f9386...2b1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #22 Skrevet 6. juli 2024 Hvordan har barna det? Plutselig uten mamma og pappa kan bli et enormt traume for dem. Anonymkode: 9ec8e...90b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #23 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan har barna det? Plutselig uten mamma og pappa kan bli et enormt traume for dem. Anonymkode: 9ec8e...90b Tull? Barna får mer traumer av gal far og mor som er i grøfta psykisk. Du er ikke skarpt hører jeg🙈 Anonymkode: f3dad...559 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #24 Skrevet 6. juli 2024 Ja,sendte barna frivillig i beredskap hjem 5 mnd,men hadde samvær hver uke. Etter 5 mnd kom de fullt hjem igjen og jeg avsluttet kontakten med BV. Var aldri snakk om noe fosterhjem etc, det er nok mye verre få barna tilbake da. Mine barn var tenåringer da. Føles mye bedre ha barna hjemme for min del,men har ikke familie så trengte akutt hjelp de få månedene så det ble slik. Har ellers et barn 40% utenom som jeg aldri har hatt behov for avlastning for da barnet har en far. Det lureste du gjør er å ha samvær hver uke,iallefall 1-2 dager. Aldri gi fra deg omsorgen til BV! Anonymkode: f3dad...559
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå