AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg har fått en Hortensia i gave i mars, som jeg har vannet og stelt. Den har vært fin hele tiden mens det er først nå at blomsten begynner å bli brune og selv om jeg vanner den som jeg gjør så henger den med blomstene. Så jeg tror rett og slett at blomstringen er over. Jeg har aldri hatt Hortensia før, så aner ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg klippe alle blomstene og bare fortsette å vanne som vanlig? Vil det komme nye blomster eller hvordan er det med Hortesia? Kommer det liksom nye blomster etterhvert? Jeg ser også at noen av bladene er blitt litt brunaktige. Noen som har peiling på Hortensia og kan svare og tipse meg hva gjøre videre? Anonymkode: 464a5...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Del Skrevet 5. juli 2024 MÅ bare påpeke at denne Hortensua har jeg hatt i krukke i huset helt siden mars, så snakker ikke om ute. Ts Anonymkode: 464a5...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Del Skrevet 5. juli 2024 Kanskje du overvanner? Anonymkode: 5bbc0...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du overvanner? Anonymkode: 5bbc0...4cb Nei, det tviler jeg på. Jeg gjør som jeg hsr gjort fra første dag, så tror nok det er ferdig med blomstringen, eller… 🤔🤷♀️ Ts Anonymkode: 464a5...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 5. juli 2024 #5 Del Skrevet 5. juli 2024 hortensia blomster ikke evig. Bare fortsett å vanne den, kansje plante den i haven og den kommer igjen neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå