Gå til innhold

Mannen med 1000 barn


tøydokka

Anbefalte innlegg

På Netflix. Noen som har sett den og gjort seg noen tanker? Har foreløpig sett første episode og tenkte bare wow. En ung, flott mann som bruker ekstremt mye av sin tid på å hjelpe par med donorsæd. Og han tar ikke betalt for det. Han tilbyr både å levere sæd for selv inseminering, men også samleie viss kvinnen vil. Hva er motivasjonen? Er det en slags psykisk avhengighet, som kanskje utviklet seg av en god følelse han fikk med de første han hjalp og så kom det ut av kontroll? Følelse av makt? Eller er det en iboende, dyrisk egenskap i menn at de har ønske om å spre genene sine så mye som mulig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sett denne serien men ser på 90 days, love in paradise. Der har en av de som følges samme hobby, han donere verden over for egen regning....også i Norge. I tillegg har han ingen antenner, virkelighetssans og er ganske psyko.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (2 timer siden):

Ikke sett denne serien men ser på 90 days, love in paradise. Der har en av de som følges samme hobby, han donere verden over for egen regning....også i Norge. I tillegg har han ingen antenner, virkelighetssans og er ganske psyko.

Wow, det visste jeg ikke. Kun sett noen episoder med 90 days når jeg har vært på jobb,  så ikke så veldig oppdatert. Hva heter han? Hva synes å være motivasjonen hans for å donere verden rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så serien i går og det er helt utrolig hvor lettlurte noen av de damene var, de synes det var helt greit at denne sprø fyren gjorde tingen sin i en kopp på et offentlig toalett, og leverte koppen til ei av damene som satt i bilen sin utenfor, hvorpå hun tok en sprøyte og sprøyta det hele inn i huliatten- i bilen 😳 

For det første så skal sånt gjøres på godkjente fertilitetsklinikker, for det andre så var legene sjokkert over metodene til denne sjarlatanen og for det tredje så var fyren veldig tvilsom fra starten. Godt at de tok ham til slutt, men det er jo nå mange barn som finner ut at de stammer fra en kopp på toalettet på Mækkern 🙈

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (På 5.7.2024 den 0.30):

Ikke sett denne serien men ser på 90 days, love in paradise. Der har en av de som følges samme hobby, han donere verden over for egen regning....også i Norge. I tillegg har han ingen antenner, virkelighetssans og er ganske psyko.

Han dukker også opp i "Mannen med 1000 barn". Kyle Gordy. Nylig vært i Bergen og  har sikkert lagt igjen et visittkort eller to der også. 

Endret av K_mb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (26 minutter siden):

Han dukker også opp i "Mannen med 1000 barn". Kyle Gordy. Nylig vært i Bergen og  har sikkert lagt igjen et visittkort eller to der også. 

Jupp, før han besøkte kjæresten på Malta var han innom Australia, Storbritannia og og Norge for å donere 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me for life skrev (13 timer siden):

Jupp, før han besøkte kjæresten på Malta var han innom Australia, Storbritannia og og Norge for å donere 🤮

Fatter ikke hva hun ser i han. Poeng for ditt og poeng for datt. Hadde ikke tatt i fyren med tang 🤢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier at de velger ham som far til barna sine fordi han har pent hår...  savner kritisk sans hos de mødrene. 

Jeg har bare sett første episode, men mistenker at motivet til denne mannen er å spre sine fantastiske gener mest mulig. Litt narsissistisk. Han lyver til kvinnene og sier at han bare vil donere til Max fem familier totalt, han fører dem bak lyset. Motivet er neppe å hjelpe. 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kvalmt,om noen år er det nok mye inavl.Alltid vært skeptisk til donor sæd i utgangspunktet,hjalp ikke se denne serien heller.Når man kan lure så mange klinikker.Ingen menneskerett og få barn.Selv om jeg unner mine homofile venner barn,men man vet aldri om man møter på søsken.Selv om det også kan skje på "normale"måter også.Kjenner menn som ligger med hva som helst så🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant dokumentar.

Det er jo i aller høyeste grad en iboende, dyrisk egenskap i menn at de har ønske om å spre genene sine så mye som mulig!

Dette gjelder det meste av liv på jorden.

Han har egentlig bare gjort akkurat det han er programmert til å gjøre.

Men hvor etisk riktig det er ... 

Det skaper jo mange fremtidige problemer.

Søsken som ikke vokser opp sammen har en tendens til å falle for hverandre fordi man tiltrekkes det familiære.

Virket som det var endel, i samme distrikt i Nederland, i samme periode. 🙈

Han virker litt spesiell ut fra kanalen sin på Youtube. Han legger blant annet ut videoer om tradwifes, demoner og utopiske visjoner av masse barn med lyse krøller.

Men jeg ble også nysgjerrig på han med arret.

Tenk å ha donert masse, også hadde han kanskje en genetisk sykdom 🫣

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av grunnene til at jeg er imot sæddonasjon. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (40 minutter siden):

Fatter ikke hva hun ser i han. Poeng for ditt og poeng for datt. Hadde ikke tatt i fyren med tang 🤢

I tillegg til at han har denne hobbyen er hele personen ganske disgusting, tror faktisk han er guds gave til verden. Fortsetter hun det forholdet er hun galere enn han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (21 minutter siden):

I tillegg til at han har denne hobbyen er hele personen ganske disgusting, tror faktisk han er guds gave til verden. Fortsetter hun det forholdet er hun galere enn han.

Nettopp! Hvem pokker hadde orket å leve med en fyr som reiser verden rundt og gjør kvinner gravide, og det gjerne med naturmetoden? Helt motbydelig. Hele adferden hans baserer seg på å ha best mulig sperm for å lage barn med andre kvinner. Mens Ani må gjøre seg fortjent til et kyss. Grøss!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig dokumentar.

Ekstrem narcissist, men markedet er jo der. Synes damene har vært utrolig ukritiske.

Men, hvor mye av dette (🤮) har havnet på de seriøse klinikkene da? Hvor mange Stork-barn går rundt å er redde nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ck1 skrev (5 timer siden):

Viktig dokumentar.

Ekstrem narcissist, men markedet er jo der. Synes damene har vært utrolig ukritiske.

Men, hvor mye av dette (🤮) har havnet på de seriøse klinikkene da? Hvor mange Stork-barn går rundt å er redde nå?

Godt spørsmål. Han var i Danmark månedlig for å donere...

Naive og ukritiske damer/par som falt helt for utseende i sin desperasjon. Det er jo det de alle snakker om, hvor kjekk han var utseendemessig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (19 minutter siden):

Godt spørsmål. Han var i Danmark månedlig for å donere...

Naive og ukritiske damer/par som falt helt for utseende i sin desperasjon. Det er jo det de alle snakker om, hvor kjekk han var utseendemessig. 

Jeg synes det er rart å fokusere på å kritisere par som ønsker seg barn i stedet for klinikker som lar denne galskapen pågå. Jeg er klar over at mange i denne dokumentaren fikk privat donasjon, men at de skulle forutse at denne mannen hadde donert til 11 klinikker i Nederland samtidig, uten at noen sjekket validiteten av dette samt at han kan donere i andre land når han allerede har fylt kvoten i ett land er systemfeil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er rart å fokusere på å kritisere par som ønsker seg barn i stedet for klinikker som lar denne galskapen pågå. Jeg er klar over at mange i denne dokumentaren fikk privat donasjon, men at de skulle forutse at denne mannen hadde donert til 11 klinikker i Nederland samtidig, uten at noen sjekket validiteten av dette samt at han kan donere i andre land når han allerede har fylt kvoten i ett land er systemfeil. 

Helt enig i at klinikkene har feilet her og det skriver jeg også i henhold til Stork, men samtidig synes jeg parene har vært ukritiske når de lar seg donere privat. Det er et sjansespill og man får i realiteten barn med et fremmed menneske de overhode ikke kjenner.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (6 minutter siden):

Helt enig i at klinikkene har feilet her og det skriver jeg også i henhold til Stork, men samtidig synes jeg parene har vært ukritiske når de lar seg donere privat. Det er et sjansespill og man får i realiteten barn med et fremmed menneske de overhode ikke kjenner.

Jeg er ikke uenig med deg i det, og jeg tror nok en del par som er desperate etter å få barn, er i en sårbar situasjon der de ikke tenker normalt kritisk - som de burde. Jeg ser ingen grunn til at de kunne forutse hvor galematias han var, men de gjorde lite bakgrunnssjekk. Jeg tror at siden det ikke var penger involvert, forutså de ikke at han var så koko som han var, da det er vanskelig å forstå hvorfor noen ønsker å lyve seg til 1000 barn. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som kan krever bidrag fra han😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange barn han har i Norge. Ser at den internasjonale spermbanknettsiden sender sperm hit også. Veldig trist at sjansen nå er stor for at det blir en del innavl. Må bli veldig sårt og fortvilende for barna som vokser opp og tar DNA-tester, og finner ut at de har 1000 halvsøsken på tvers av hele verden

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...