Gå til innhold

Noen som har blitt sminket på Kicks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte time til sminking på Kicks, for mitt eget bryllup. Jeg hadde egentlig tenkt til å sminke meg selv og har det siste året brukt en del tid på å finne gode produkter, en rutine som passer meg, øvet meg på ulike teknikker osv. Likevel er jeg liksom ikke 100% sikker på at det skal bli bra.. Jeg bestilte det som heter «evening make up», og det settes av cirka en time. Fordi det var et spontant innfall tenkte jeg å høre her om noen har erfaring med sminke-servicen de tilbyr på Kicks?

Anonymkode: 97c04...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På flere kicks butikker er enkelte av de ansatte utdannede make up artister som ikke får jobb som make up artist.

Vil nå anta at viss du får en utdannet make up artist som fikk gode karakterer under utdanningen så vil det sannsynligvis bli bra.

Anonymkode: 6ba63...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

På flere kicks butikker er enkelte av de ansatte utdannede make up artister som ikke får jobb som make up artist.

Vil nå anta at viss du får en utdannet make up artist som fikk gode karakterer under utdanningen så vil det sannsynligvis bli bra.

Anonymkode: 6ba63...998

Takk for svar! Venninnen min ble sminket på Kicks før et bryllup for noen år siden. Hun ble først misfornøyd med fargene på øyenskyggen og fikk ordnet det til noe bedre, og ble veldig fornøyd. Hun sa at sminken satt som støpt hele dagen og kvelden. 
 

Likevel er jeg litt redd for at det kan være litt tilfeldig 😬 Er så usikker på om jeg skal satse på det eller ei..

Anonymkode: 97c04...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar! Venninnen min ble sminket på Kicks før et bryllup for noen år siden. Hun ble først misfornøyd med fargene på øyenskyggen og fikk ordnet det til noe bedre, og ble veldig fornøyd. Hun sa at sminken satt som støpt hele dagen og kvelden. 
 

Likevel er jeg litt redd for at det kan være litt tilfeldig 😬 Er så usikker på om jeg skal satse på det eller ei..

Anonymkode: 97c04...98e

Vanskelig å si. Kan jo ta en prat med de som jobber på din lokale kicks og evt finne ut hvem som da kommer til å sminke deg. Du kan jo da på forhånd snakke med denne ansatte og ta et valg etter dette.

Anonymkode: 6ba63...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det heter i diverse yrker, er du usikker, så er du sikker…,

… på at du ikke gjør det du er usikker på!

bla. som pilot….

Så din usikkerhet fører til at du gjør det selv. Enkelt og greit valg i mine øyne 🤷‍♀️ ikke noe å spørre om her da 🙇‍♀️

Anonymkode: 19ee8...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vanskelig å si. Kan jo ta en prat med de som jobber på din lokale kicks og evt finne ut hvem som da kommer til å sminke deg. Du kan jo da på forhånd snakke med denne ansatte og ta et valg etter dette.

Anonymkode: 6ba63...998

Lurt - jeg fikk en pekepinn på at det kanskje var daglig leder på jobb den dagen, og hun er visst veldig flink. Jeg har snakket med henne tidligere og fått et godt inntrykk, så skal absolutt oppsøke henne en dag jeg ser henne på kicks og forhøre meg ☺️

Anonymkode: 97c04...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg bestilte time til min da 16 år gamle datter på Kicks for at hun skulle lære det grunnleggende som fondation osv da jeg ikke er flink til slikt selv.

Jenta kom ut derfra som en enda penere variant av seg selv uten å være oversminket for en ungdom. Kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...