Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisan alle sammen!

Jeg er ny i dette forumet, og er spent på respons fra deg/dere.

Kunne noen ha lyst til å fortelle meg om sine erfaringer når det gjelder mageplasikk? Jeg har spørsmål som: Klinikkvalg, narkose - eller ikke, hvor fort man er i "vigør" igjen, hvor lang tid man har smerter etter OP o.s.v.

Mange hilsner Sereca :smilejente:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet
Heisan alle sammen!

Jeg er ny i dette forumet, og er spent på respons fra deg/dere.

Kunne noen ha lyst til å fortelle meg om sine erfaringer når det gjelder mageplasikk? Jeg har spørsmål som: Klinikkvalg, narkose - eller ikke, hvor fort man er i "vigør" igjen, hvor lang tid man har smerter etter OP o.s.v.

Mange hilsner Sereca  :smilejente:

Jeg har svart på dette mange ganger før, skal se om jeg ikke finner de trådene for deg.

Skrevet

Heisann.

Har svart på dette tideligere jeg også. Du finner flere tråder ved å søke.

jeg fjernet 1,2 kg hud for snart tre år siden. Arret er fint idag, på langs og på tvers på magen. Ble sydd med innvendige sting. Ble utført på Axess Klinikk i Oslo, men dekket av trygdekontoret pga mange år med infeksjoner og eksem i navel, hudfold og lysken. Tok litt tid før jeg var i full vigør, husker ikke helt lenger, men rundt 4-6 uker etter var jeg nok bra igjen. Smerte var det naturligvis, men overraskende lite ifht hva jeg forventet meg. Jeg tok 6 paralgin forte etterpå, og det var ikke behov for mer. Vondt å fjerne drenene to døgn etterpå.

Noe mer?? Svarer gjerne, men kikk på de trådene som er skrevet før. Finner maaase svar der tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...