AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Jeg skal lage denne desserten: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/tilslorte-rabarbrapiker Men jeg finner ikke rabarbra noe sted så jeg må bytte ut enten rabarbraen eller både den og jordbærene i oppskriften. Hva ville du ha brukt i stedet for som er godt og som passer med resten av ingrediensene? Anonymkode: 7ea64...771
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 Hva med å lage klassisk tilslørte bondepiker, så at du bruker eple? Anonymkode: 93026...52d 1
cassio Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 Jeg ville brukt epler som oppskriften opprinnelig er laget med. 1
Daisy-love Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 Meny har her i byen (ulike), men du kan bruke bare jordbær også. Ellers så er både jordbær/bringebær, jordbær/blåbær, og jordbær/nektariner godt. Ripsen er ikke moden her enda, men er gjerne det andre plasser i landet? 😊
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Skrevet 4. juli 2024 Rips er modne på vestlandet. Anonymkode: c7daf...fcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå