Gå til innhold

Tips til «ikke-smarttelefon»

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

HOLD KJEFT OG LES FORSKNING.

Anonymkode: f32c7...ffd

ja det er jo alltid riktig det 😜

Anonymkode: e03d4...265

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 23.06):

Jeg tenkte akkurat det samme som deg og datteren min fikk en Nokia. Steike som hun strevde med den telefonen, tastetrykkene og knotet noe fryktelig. Hun klarte ikke bruke den og hun er ei oppegående jente altså. Hun kunne med ipad, sette opp programmer på tv, ordne med pc. osv., men hun hadde neppe klart å ringe 110 selv om huset sto i brann. Hun endte til slutt opp med en brukt Samsung istdenfor :)

Anonymkode: a8735...e8e

Prøvd å skru av tastelås? Dere har vel ikke pin-kode? Det er en overgang fra smarttlf for de som ikke er vant med taster. Men sjuåringen min låner min dum-tlf og sender meldinger til bestemor, og hun har ikke øvd så lenge for å få det til, så jeg skjønner ikke helt at hun ikke kan taste 110?

Anonymkode: 6adbe...6a1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par andre merker før Nokiaen min og kjøpte en TCL på Clas Ohlson etter at trofaste Nokia døde nå nylig. Utvalget av dumtlf i butikk er naturligvis ikke all verden å skryte av, og jeg ville ikke være uten tlf en uke. Angrer på at jeg ikke bestilte Nokia. Den er uslåelig.

Tenkt på smartklokke? De har ikke mulighet for surfing.  Barnet kan ringe og sende talemelding. Men kan ikke sende egenkomponerte tekstmeldinger så vidt jeg vet... Kun noen ferdige meldinger av type "Kommer snart", "Jeg blir sen".  Er nok mest beregnet for yngre barn. Skjønner godt at dere vil vente med smart-tlf. Håper det er noen år til "alle" får her. Jeg har ikke smarttlf selv fordi jeg er redd for å bli avhengig. Ser at andre "bare må sjekke et eller annet litt kjapt" hele tiden og er redd jeg ville blitt sånn jeg også, fordi jeg er litt for glad i å surfe på nett. Det er distraherende med alle telefonene overalt. 

Anonymkode: 6adbe...6a1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...