AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #1 Del Skrevet 3. juli 2024 Jeg er på besøk hos mamma. Hun sliter med mye sykdom og diverse helseproblemer, så hun har bidet-toalett. Problemet er at den spruter vann sånn at det kommer vann ut under toalettsetet og havner på vegger og gulv. Når jeg spør sier hun at doen har vært sånn hele tiden. Mamma har nedsatte kognitive evner så hun har ikke klaget, og hun har hatt den i 3-4 år så jeg tror ikke det er mulig å klage til montør nå så lenge etterpå. Er det noen måte jeg kan fikse dette på selv? Jeg er god til å fikse ting hvis jeg får en forklaring på hva som må gjøres, så håper noen her inne har noen tips. Anonymkode: 9e9b4...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 5. juli 2024 #2 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 21.14): Jeg er på besøk hos mamma. Hun sliter med mye sykdom og diverse helseproblemer, så hun har bidet-toalett. Problemet er at den spruter vann sånn at det kommer vann ut under toalettsetet og havner på vegger og gulv. Når jeg spør sier hun at doen har vært sånn hele tiden. Mamma har nedsatte kognitive evner så hun har ikke klaget, og hun har hatt den i 3-4 år så jeg tror ikke det er mulig å klage til montør nå så lenge etterpå. Er det noen måte jeg kan fikse dette på selv? Jeg er god til å fikse ting hvis jeg får en forklaring på hva som må gjøres, så håper noen her inne har noen tips. Anonymkode: 9e9b4...aeb Det er 5 års reklamasjonsrett på et slikt produkt. Så jeg hadde hørt med de som monterte det om de i alle fall kan vurdere hva som er galt, og om de kan justere det på reklamasjonsretten. Ikke begynn å rote med det selv, da er det i alle fall ikke noe å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå