Gå til innhold

No1's first real diary ever and forever


No1*No1

Anbefalte innlegg

Våknet. Hadde mareritt om kne kirurgi gone wrong. Det ene benet ble amputert og jeg i rullestol. Men, i drømmen syns jeg det var ok å være i rullestol, jeg bare likte ikke hvordan benet så ut, fordi knokkelen stakk ut. 

Nå kaffe. 

:kaffekopp:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss 29 lesere i dag. Så spennende. Likevel total stillhet her, men never mind jeg kan underholde meg selv. 

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (12 timer siden):

Våknet. Hadde mareritt om kne kirurgi gone wrong. Det ene benet ble amputert og jeg i rullestol. Men, i drømmen syns jeg det var ok å være i rullestol, jeg bare likte ikke hvordan benet så ut, fordi knokkelen stakk ut. 

Nå kaffe. 

:kaffekopp:

 

Rar drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Boetica said:

Rar drøm :)

Ja 🤣 drømmer kan være rare. Bare glad jeg drømmer i det heletatt, da føler jeg jeg er meg selv sover greit. 

Før i tiden drømte jeg mer, ofte om kompliserte bygninger, labyrinter, byer strukturer. Trapper opp og trapper ned, rulletrapper, flyreiser, båt reiser strender. Rekke fly, båt og tog. Fly styrting, båt synking. Jeg overlevde hver gang. Rotter, pinnsvin, hvaler, slanger og edderkopper. Mennesker jeg kjenner og statister uten ansikter. 

Nå er det mindre drømmer, tar det som bevis for søvn om jeg drømte, fordi søvn er ikke lenger selvfølge, likevel skal vi fungere like bra som før. 

 

Håper på søvn og gode drømmer til alle og meg selv. 

 

God natt ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner midt på natta. 

Tenkte på stress. Tenkte på hvordan livet mitt har nesten null lyspunkter. Tenkte på min engel, han er mitt eneste gledes aspekt, men så langt unna. Tenkte på at jeg ikke fortjener å ha det slik. Tenkte på hvor slemme folk er, mye slemme folk. Folk som skal "vise deg" sparke deg når du er nede, gjøre ting vanskelige for deg og hvordan eneste løsning er å reise seg opp og fortsette. 

Livet har likevel lite lyspunkter. Ingenting positivt som kan ta mine tanker vekk fra stress. 

Det er noe jeg må fikse, men hva kan en fylle livet med når en ikke har tid og ikke har nesten noen som bryr seg og ønsker en godt. 

Dette hørtes depressive ut, men det er ikke i mitt hode, det er fakta. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ingen som bryr seg om meg heller. Bare barna mine. Sånn er realiteten. Har ingen slemme folk i livet mitt da. De har jeg kuttet ut. Har blitt flink til å kutte ut de som bare har gift å by på. Det er en fordel ved å ha blitt såpass gammel. Gidder ikke å bli dårlig behandlet lenger. Sympatiklem til deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det kaffetid. 

Kaffe og first proce cornflakes. Jeg syns FP cornflakes smaker best, den blir ikke soggy. 

Sitter og undres hvordan en kan la være å la ting folk gjør og sier eller lar være å gjøre og si ikke gå inn på en. 

Skulle ønske jeg hadde en hage å holde på I eller grønnsaker jeg kunne dyrke. En eller annen,som forstår min humor å dele med. Kanskje kreativt arbeid jeg orket. Noe som tok min oppmerksomhet bort fra hverdagens tomhet og stress. 

Nå skulle dette ikke bli en depressiv klage tråd egentlig. Men den som har gått i mine sko vil forstå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Boetica said:

Det er nesten ingen som bryr seg om meg heller. Bare barna mine. Sånn er realiteten. Har ingen slemme folk i livet mitt da. De har jeg kuttet ut. Har blitt flink til å kutte ut de som bare har gift å by på. Det er en fordel ved å ha blitt såpass gammel. Gidder ikke å bli dårlig behandlet lenger. Sympatiklem til deg :blomst:

Takk ❤️  

Sympatiklem tilbake kjære venn. 

Hva gjør du om dagene i fritiden?

 

Endret av No1*No1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag laget jeg en helvetes to do list med et banneord på hver linje. Jeg følte meg bedre!! 🤣

Bare håper mine kollegaer ikke ser den, er ikke vondt ment, men var treapeutisk og morsomt 😄 Føles bra!

Alt skrevet med fin løkke skrift, vanskelig å se for seg at noen som skriver slik er stygg i kjeften. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (13 timer siden):

Takk ❤️  

Sympatiklem tilbake kjære venn. 

Hva gjør du om dagene i fritiden?

 

Nå om dagen driver jeg og maler leilighet. Erfarer at farvede lister og karmer trenger MANGE strøk 😧 Bra det fins lydbøker og podcast 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Boetica said:

Nå om dagen driver jeg og maler leilighet. Erfarer at farvede lister og karmer trenger MANGE strøk 😧 Bra det fins lydbøker og podcast 😄

Gøy med forandringer - forandring fryder🙂

Jeg har ikke leilighet, vurderer seriøst å kjøpe mikrohus de er fine helt tilstrekkelig for meg og kan flyttes, men om jeg blir mikrohusvåner må i såfall ha et sted å ha den fast. Kanskje kjøpt tomt eller noe. 

Jeg har lyst til å bo bærekraftig. Ha eget strøm så langt det er mulig,  biotoalett. Håper jeg oppnår denne drømmen engang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...