Gå til innhold

Hvor mye sex har du?

Hvor ofte har du sex med partneren?  

77 stemmer

1. 1. Hvor ofte har du sex med partneren?

• 0-4 ganger
      22
    • 5-8 ganger
      10
    • 8-12 ganger
      14
    • 12-16 ganger
      7
    • 16-20 ganger
      10
    • Mer enn 20 ganger
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lurer litt på hva som er gjennomsnittet til folk i et forhold, når det gjelder sex.

Hvorfor har dere det antall ganger med sex som dere har og hvordan er forholdet i senga? Er det bare en som bestemmer alt som skjer? Er dere begge med på forslag som dere faktisk også utfører? Deler dere fantasier uten at dere synes at den andre er kvalm og pervers?

Er du fornøyd med sexlivet ditt?

Endret av Trygve
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer litt på hva som er gjennomsnittet til folk i et forhold, når det gjelder sex.

Hvorfor har dere det antall ganger med sex som dere har og hvordan er forholdet i senga? Er det bare en som bestemmer alt som skjer? Er dere begge med på forslag som dere faktisk også utfører? Deler dere fantasier uten at dere synes at den andre er kvalm og pervers?

Typen og jeg har sex hvartfall hver dag! (+/-, men mest +) :ler: (utenom de få dagene jeg blør) Vi er veldig åpne og liker å prøve nye ting. Vi er begge ivrige på å teste nye ting på hverandre. Og vi liker å se hverandre opphisset. Vi er to ganske kåte personer, som elsker å pirre hverandre. Og er veldig opptatte av at den andre parten skal nyte også! Det er vel kanskje mest han som har kontrollen, men så fort han blir lagt på rygg, så tar jeg kjapt over, og han nyter hvert eneste minutt!! Vi deler fantasier og liker å være litt "dirty" i senga noen ganger, men hadde han kommet med et forslag, som jeg synes hadde vært waaaay out, så hadde jeg nok ikke synes han var kvalm eller ekkel. Men respektert at han har andre fantasier enn meg. Vi er begge veldig flinke med å si hva vi liker å ikke liker så godt, så vil si at denne gutten er et sjeldent deilig eksemplar av en sexgud :ler: Vi har et fantastisk vennskap (kjent hverandre som venner i 7 år) så klart alt blir lettere da ;) Så, konklusjonen er: Ja, jeg ELSKER og forguder denne gutten, og sex'en... NAM! :hoppe:

Skrevet
Typen og jeg har sex hvartfall hver dag! (+/-, men mest +) :ler:  (utenom de få dagene jeg blør) Vi er veldig åpne og liker å prøve nye ting. Vi er begge ivrige på å teste nye ting på hverandre. Og vi liker å se hverandre opphisset. Vi er to ganske kåte personer, som elsker å pirre hverandre. Og er veldig opptatte av at den andre parten skal nyte også! Det er vel kanskje mest han som har kontrollen, men så fort han blir lagt på rygg, så tar jeg kjapt over, og han nyter hvert eneste minutt!! Vi deler fantasier og liker å være litt "dirty" i senga noen ganger, men hadde han kommet med et forslag, som jeg synes hadde vært waaaay out, så hadde jeg nok ikke synes han var kvalm eller ekkel. Men respektert at han har andre fantasier enn meg.  Vi er begge veldig flinke med å si hva vi liker å ikke liker så godt, så vil si at denne gutten er et sjeldent deilig eksemplar av en sexgud :ler:  Vi har et fantastisk vennskap (kjent hverandre som venner i 7 år) så klart alt blir lettere da ;)  Så, konklusjonen er: Ja, jeg ELSKER og forguder denne gutten, og sex'en... NAM!  :hoppe:

hehe høres for meg ut som det er du som er sexgudinnen :ler:

Hvor lenge har dere vært sammen? ofte har man mye sex i starten bare... ;)

Skrevet

Det er sant! Men er litt usikker på hvor lenge vi har vært sammen.. Vi starta med sex, og så utviklet det seg til et forhold. Men har pågått noen måneder. Vi er jo også relativt unge, så er jo klart man vil knulle som kaniner hele tiden i starten! Men jeg er fryktelig avhenhgig å ha nok sex, ( fra tidligere forhold) og siden han er gutt så er vel det ganske åpenlyst hvor han står :ler:

Gjest -eline-
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over 2 år, men siden vi kun ser hverandre en helg (3 dager) i måneden så blir det ikke sex mer enn en 6-8-9 ganger... Men jeg bodde hos han i sommer og da hadde vi sex hver dag i 3måneder så jeg har stor tro på at vi skal klare å opprettholde frekvensen når vi flytter sammen til sommeren ;) Vi har det knallbra sammen både til vanlig og seksuelt, vi deler fantasier og setter ut de som egner seg til det i praksis og prøver gjerne ut nye ting. Ikke alt som har blitt gjentatt flere ganger, men som endel ting har blitt igjen som krydder i tilværelsen :) Vi begge er flinke til å overraske hverandre, og det er ingen som kan få meg så fort kåt som han (og jeg vet jeg har samme innvirkninga på han ;))

Skrevet

Har nok normalt sex 2-5 ganger i uka. Fordi vi har lyst. Han mer enn henne, men klarer ofte å få henne med seg.

Vi bestemmer nok like mye, men han er mer pågående enn henne. Har uansett våre faste varianter. Samtidig så er vi åpne for nye ting og har prøvd ut noe sammen.

Sånn generelt så deler vi ikke fantasier. Vet ikke helt hvorfor det er sånn. Synes ikke mine fantasier er perverse i det hele tatt. Bare litt rå av og til :sjarmor:

Sexlivet mitt har uansett potensiale til forbedring.

Akkurat nå er det lik null da en av oss er skadet :tristbla: Mangler ikke på lyst, men vanskelig å gjennomføre.

Skrevet

Vi har sex 2-3 ganger i måneden. Vi er 20 og 21 år, bodd sammen i 2 år. Det er alt alt for lite, og vi prøver å ordne opp i det, men er vanskelig. Når vi først har sex er det veldig deilig, og begge bidrar like mye!

Skrevet

Vi har bestemt oss for å ha mindre sex siden vi bare er venner, så det blir vel 15-20 ganger i måneden (sover alltid der i helgene).

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Det kommer an på om jeg er i et forhold eller ikke. Tallet i januar var 0, men nå tror jeg at tallet blir litt høyere i februar.

Skrevet

jeg og min sambo har vert sammen i 4 år, sambo snart 3 år..

vi har sex annen hver dag +/-.

Skrevet

Vært sammen i snart 1 1/2 år, bodd sammen et halvt år og har sex kanskje 12-15 ganger i mnd. Jeg syns det er for lite, men kan jo ikke tvinge han heller....

Skrevet

Havna på 0-4. Sambo er mye sliten for tiden, han bygger på huset ved siden av full jobb.

Første året hadde vi ca hver dag. Vi har vært sammen i 4 år og er godt voksne. Jeg vil mer enn han, men det hjelper dessverre lite.

Skrevet
Det kommer an på om jeg er i et forhold eller ikke. Tallet i januar var 0, men nå tror jeg at tallet blir litt høyere i februar.

Hvorfor bare TROR du at tallet er litt høyere nå enn i januar? Vanskelig å huske om det er 1 eller 0? :ler:

Skrevet

27 stemmer telt akkurat nå.

Merkelig at det er så mange jenter som vil ha mer sex enn typen sin....hvor finner dere disse???

Men....dette er jo egentlig et kvinneforum da hehe så kan vel ikke forvente en majoritet av gutter skal gjøre innlegg her. Liker å se "den andre siden" her.

Men uansett så er det overraskende for meg å se at det er flere av dere jenter som vil ha en del sex i forhold til dere som ikke vil ha så ofte.

jeg tror sex er trening for å nytes ordentlig, så hvia man har vært sammen i 140 år og fortsatt har god del sex, så må det sies at dere har lært teknikken å virkelig nyte hverandre :klappe:

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Hvorfor bare TROR du at tallet er litt høyere nå enn i januar? Vanskelig å huske om det er 1 eller 0? :ler:

Da innlegget ble skrevet var tallet fortsatt 0 i februar. Men det er det ikke nå lenger. Heller ikke 1. Ting gikk med andre ord som jeg trodde. Var det vanskelig å se den muligheten?

:ler:

Skrevet

jeg og min sambo har vært sammen i snart 6 år.

Vi har sex omtrent annenhverdag, men også hver dag i perioder.

Vi bestemmer vel omtrent like mye, ogsiden vi har vært sammen ganske lenge veit vi hva vi selv, og den andre liker :sjarmor:

Skrevet
Da innlegget ble skrevet var tallet fortsatt 0 i februar. Men det er det ikke nå lenger. Heller ikke 1. Ting gikk med andre ord som jeg trodde. Var det vanskelig å se den muligheten?

:ler:

Har litt tungt for det i blandt ja. :ler:

Gjest Phobia i.i.
Skrevet

Vi har sex hver dag/annenhver dag. Sammen i fem år.

Hvorfor har dere det antall ganger med sex som dere har og hvordan er forholdet i senga?

Fordi vi har lyst. Vi samarbeider godt. ;)

Er det bare en som bestemmer alt som skjer?

Nei.

Er dere begge med på forslag som dere faktisk også utfører? Deler dere fantasier uten at dere synes at den andre er kvalm og pervers?

Ja.

Svært.

Skrevet

Det kommer helt an på madammen :-)

I starten var det mye, veldig mye...nå etter en stund sammen er det blitt mer normalt. 10-15 ganger gjennomsnittlig tenker jeg.

Skrevet

41 stemmer og det ligger på tre stadier hos folk;

-enten nesten ingenting

-2 par ganger i uka

-masse!!

Hender det at dere går frem og tilbake i disse stadiene i forholdet eller ligger dere fast på dette snittet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...