Gå til innhold

Tilbehør til burger som ikke er poteter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du ved siden av klassiske burgere som ikke er den typiske pommesen eller noe lignende dette med potet/søtpotet?

Bruker du salat, si gjerne litt konkret hva du har i salaten.

Anonymkode: d36ee...43a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burgeren skal jo klare seg uten noe tilbehør tenker jeg :) Gjør heller mer ut av selve burgeren.

Anonymkode: af72e...ecf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Coleslaw

Maiskrem

Anonymkode: f6127...1d5

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hamburgerbrød

Anonymkode: 95b76...057

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Burgeren skal jo klare seg uten noe tilbehør tenker jeg :) Gjør heller mer ut av selve burgeren.

Anonymkode: af72e...ecf

Pleier spise én burger hver med tilbehør og må lage dobbelt så mye burger isåfall da for å bli mette.

Skrevet

Har alltid jalapeno poppers ved siden av burger 🤤

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Potetsalat

Ris

Salat

Hamburgerbrød

Anonymkode: b42df...d22

AnonymBruker
Skrevet

Smørstekt asparges eller brokkolini

Anonymkode: 121ad...b08

• Liker 3
Skrevet

Ris

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Pleier spise én burger hver med tilbehør og må lage dobbelt så mye burger isåfall da for å bli mette.

Som aktiv kvinne holder det fint med en burger. Så dette hørtes ut som veldig mye mat. 

Kjøp skikkelig kjøtt, det er mer mettende. Og bak brød i stedet for å kjøpe de veldig usunne variantene fra butikk. 

Og mye fyll Hvitløksstekt sopp, karamelisert løk, bifftomater, syltet slangeagurk, hjemmelaget dirty sace.... I stedet for å hive opp med karbohydrater på siden. 

Anonymkode: b6799...f58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som aktiv kvinne holder det fint med en burger. Så dette hørtes ut som veldig mye mat. 

Kjøp skikkelig kjøtt, det er mer mettende. Og bak brød i stedet for å kjøpe de veldig usunne variantene fra butikk. 

Og mye fyll Hvitløksstekt sopp, karamelisert løk, bifftomater, syltet slangeagurk, hjemmelaget dirty sace.... I stedet for å hive opp med karbohydrater på siden. 

Anonymkode: b6799...f58

Hva får du ut av dette? Jeg lurer oppriktig på det.

Burgertypene jeg bruker er 75g ser jeg. Spiser ikke kjøtt.

Jeg spør nettopp om tilbehør ved siden av burgere som er andre alternativer enn karboholdige poteter, fint hvis du faktisk hadde svart på det, da?

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva får du ut av dette? Jeg lurer oppriktig på det.

Burgertypene jeg bruker er 75g ser jeg. Spiser ikke kjøtt.

Jeg spør nettopp om tilbehør ved siden av burgere som er andre alternativer enn karboholdige poteter, fint hvis du faktisk hadde svart på det, da?

**Så feil og de er 125g, uansett utenfor tem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mango og avokadosalat! Sleng mango, avokado og rødløk i en bolle og bland med urter, krydder og lime. Sykt digg og veldig «friskt» ved siden av burger! 

Anonymkode: 1be26...7d8

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Her var det mye unødvendige svar ja.. 

Brokkolisalat som noen nevnte er veldig godt til. Crunchy og friskt. Liker også å lage en slags gresk salat med crispsalat, tomat, agurk, rødløk og fetaost. Av og til har jeg i vannmelon også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne jo ha spesifisert at det er vegetar/vegan burger du spiser. Jeg har salat (Crispi Salat), tomatskiver og løk(rå eller stekt) på mine burgere, samt ost hvis det passer til burgeren.

Anonymkode: a8fed...556

Skrevet (endret)

Liker chili cheese,mozerella sticks eller chicken nuggets ved siden av hamburgeren. : )

Endret av Rosa Gnom
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kunne jo ha spesifisert at det er vegetar/vegan burger du spiser. Jeg har salat (Crispi Salat), tomatskiver og løk(rå eller stekt) på mine burgere, samt ost hvis det passer til burgeren.

Spiser vanligvis klassisk tilbehør på burgeren (tomat, salat, agurk, rømmedressing og ketchup), ute etter det ved siden av burgeren istedenfor pommes frites og ikke på.

Gjest Goldenretriever
Skrevet (endret)

Er veldig glad i «no mayo coleslaw» som tilbehør til barbecue og lignende. Det bør være supert ved siden av burger også. Masse fine oppskrifter om du googler, og ser på amerikanske sider. 

Grillet mais og en liten grønn salat bør også fungere bra.
Er burgeren mer «europeisk» i smakene, kanskje en capresesalat, grillet hjertesalat eller bakte rotgrønnsaker? 

Tillegg: Tabbouleh og eventuelt hummus har vi også hatt i kombo med grillet burger og diverse annet 😋

Endret av Goldenretriever
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spiser vanligvis klassisk tilbehør på burgeren (tomat, salat, agurk, rømmedressing og ketchup), ute etter det ved siden av burgeren istedenfor pommes frites og ikke på.

skjønner, personlig så har jeg aldri noe ved siden av burgeren uten om sylteagurk som er skjæret i strimler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...