AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Del Skrevet 2. juli Hei! Hva bruker du under våtdrakten? Hva anbefaler dere? Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Del Skrevet 2. juli 7mm våtdrakt, jeg har ikke noe på meg under våtdrakten. jeg brukt den til fridykking hvor jeg er aktiv og fryser ikke. jeg er kvinne med normal bmi om det har noe å si. Anonymkode: c85d3...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Del Skrevet 2. juli Takk for svar! Du er helt naken under altså? Har ikke prøvd det. Jeg er mann, og har inntil nå brukt badeshorts under. Føler det blir "klumpete", spesielt etter noen minutter. Siger opp og gnager i lyskene. Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Del Skrevet 2. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for svar! Du er helt naken under altså? Har ikke prøvd det. Jeg er mann, og har inntil nå brukt badeshorts under. Føler det blir "klumpete", spesielt etter noen minutter. Siger opp og gnager i lyskene. Anonymkode: bb73f...6f9 Jepp, helt naken. Har merket når jeg tester våtdrakt i butikk at undertøy under vil gnage for min del. Tror du vil merke en forbedring med å droppe badebuksen. Anonymkode: c85d3...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jepp, helt naken. Har merket når jeg tester våtdrakt i butikk at undertøy under vil gnage for min del. Tror du vil merke en forbedring med å droppe badebuksen. Anonymkode: c85d3...bcc Skal teste det ut, takk. Litt usikker på hvordan det vil bli, jeg har jo noe som helst bør holdes litt på plass...😅 Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Del Skrevet 3. juli Jeg bruker ikke noe under våtdrakten. Hvis jeg må bruke noe, så er en tettsittende badebukse det beste. Mann xx år Anonymkode: af382...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Del Skrevet 3. juli Prøvde naken under i dag. Det var mye bedre enn badeshorts!☺️ Samtidig, "my boys need a house". Tror jeg skal prøve med en tight boxer under... Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 14.06): Skal teste det ut, takk. Litt usikker på hvordan det vil bli, jeg har jo noe som helst bør holdes litt på plass...😅 Anonymkode: bb73f...6f9 Våtdrakten er jo så tettsittende, så ser ikke helt at en badeshorts er noe bedre? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8fd58...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Våtdrakten er jo så tettsittende, så ser ikke helt at en badeshorts er noe bedre? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8fd58...3bc Ja, var det jeg fant ut også... at badeshorts er langt fra optimalt... Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøvde naken under i dag. Det var mye bedre enn badeshorts!☺️ Samtidig, "my boys need a house". Tror jeg skal prøve med en tight boxer under... Anonymkode: bb73f...6f9 Så interessant… 🙄 Anonymkode: adf68...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Del Skrevet 3. juli Kan du ikke kjøpe deg en speedo til å bruke under? Anonymkode: 14cd2...aaa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så interessant… 🙄 Anonymkode: adf68...1b1 Beklager så mye. Jeg gav bare tilbakemelding på et forslag jeg fikk. Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan du ikke kjøpe deg en speedo til å bruke under? Anonymkode: 14cd2...aaa Skal vurdere det. Prøve boxer først. Anonymkode: bb73f...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager så mye. Jeg gav bare tilbakemelding på et forslag jeg fikk. Anonymkode: bb73f...6f9 Nei, du er en runkefyr tipper jeg og veldig opptatt av utstyret ditt. Heelt unødvendig å nevne da vi vet hva du har der. Spørsmålet ditt var om bekledning, som du fikk greit svar på, ikke ditt enorme behov for å få kontroll på dine, tydeligvis, ukontrollerbare kroppsdeler osv. 🤦♀️ Anonymkode: adf68...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå