Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest *nervevraket*
Skrevet

Var på intervju igår. Følte jeg ble grilla ganske bra. Satt til veggs et par ganger. Men samtidig var det en god tone under samtalen. Jeg sitter igjen med en merkelig følelse og vet overhodet ikke om det ble positivt eller negativt utfall.

De var to stykker, hvor jeg følte meg på bølgelengde spesielt med den ene. :)

De sa jeg skulle få svar fort, de trenger folk fort. Hvor mange dager er fort da lissom? Dette er så fryktelig spennende i ventetida. ;)

Jeg har fryktelig lyst på jobben.

Det ble ikke sagt noe om 2. gangs intervju - kan jeg alikevel komme inn på det? Det var bare 4 stk til intervju da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva fort er så får du ha lykke til.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er ikke alltid man har 2. gangsintervju, og siden det er så få søkere så kan det godt hende at det bare blir med det ene.

2. gangsintervju får du sjelden beskjed om før alle søkerne er intervjuet og vurdert mot hverandre.

Fort er for meg innen en uke :)

Lykke til!

Skrevet

Hvor lang tid kan det ta innen det offentlige?

Der har man jo utvalg og råd dette skal opp i, hvor avgjørelser og innstillinger skal drøftes.. var på et intervju i en kommunal bedrift, og det har gått noen uker nå.. fikk ikke info om noe anneng. intervju, så kanskje de ikke skal ha dette?

De spurte meg om jeg ville svare ja dersom jeg fikk jobben, men dette er vel bare vanlig prosedyre?

Har en følelse av at jeg ikke fikk den, desverre. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...