AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Er det fler som ikke klarer legge til kort i Æ appen? Man må gjøre det via Vipps, men kommer opp at Æ ikke fant noe kontonr. Men det er lagt inn i Vipps. Ser at beløpet i Vipps ikke vises fra bulder bank og. Anonymkode: d0e08...623
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det fler som ikke klarer legge til kort i Æ appen? Man må gjøre det via Vipps, men kommer opp at Æ ikke fant noe kontonr. Men det er lagt inn i Vipps. Ser at beløpet i Vipps ikke vises fra bulder bank og. Anonymkode: d0e08...623 Du kan og ringe Bulder. Vi gikk bort fra Bulder fordi mye ikke fungerer der. Jeg kobler ikke sammen en vipps konto med Æ eller andre ting, fordi man aldri kan være forsiktig nok med sine personopplysninger. Æ hadde mange svakheter / ting i sin app som ikke fungerte da Æ kom. ID tyveri blir lettere for dem som driver med dette jo mer vi tilrettelegger. Scan Æ på telefonen eller smartklokke. Anonymkode: 68306...5bf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Jeg har Bulder, og det funker med Æ her. Det er kortnummeret mitt som ligger inne, ikke kontonummer (sjekket nettopp appen) Anonymkode: 187b1...71d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har Bulder, og det funker med Æ her. Det er kortnummeret mitt som ligger inne, ikke kontonummer (sjekket nettopp appen) Anonymkode: 187b1...71d Kortnummeret mitt er der allerede. Kan prøve slette det og legge inn på nytt. Anonymkode: d0e08...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå