Gå til innhold

Hvor kjøper mannen dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle hjelpe sambo litt å komme igang ;)

Hvor er greie plasser i Oslo området å kikke på dresser til bryllupet? Blir det evt mye billigere å kjøpe i Sverige?

Gjest Gamle Alex
Skrevet

mannen kjøpte på brudesalongen i Oslo, der kan man også leie.

en han kjøpte galadress og den kan brukes mange ganger senere.

Om det er billigere i Sverige vet jeg ikke.

Men skal ha bare ha en vanlig dress eller smoking kan dere jo også gå på Dressmann

Skrevet

Bra sider på nettet?

Typen min er mer rocka, vil ikke ha en standard type dress.

Noen som vet om nettsider der de har noen mer "kule" dresser? ;)

Skrevet
Bra sider på nettet?

Jeg liker de du kan se på www.cleopatra.no

Merket heter Rocky Moles, og det må vel være rocka nok? ;)

Finner dem også på www.radiosa.no

Jeg skal prøve å "prakke på" min sambo en slik. :ler:

Skrevet

Vi vurderer å leie sjakett hos brudesalongen i byen. Det koster 2000 kr her jeg bor, men har hørt "verre" priser. Vet ikke hvor mye det koster å kjøpe...

Skrevet

Min er også litt rocka, Epica! Sei frå om de finn noko då?

Skrevet

Nokon som har peiling på kva Rocky Moles-dressane kostar? Har sendt mail til cleopatra og spurt, men har ikkje fått noko svar enno...

Skrevet
Jeg liker de du kan se på www.cleopatra.no

Merket heter Rocky Moles, og det må vel være rocka nok? ;)

Finner dem også på www.radiosa.no

Jeg skal prøve å "prakke på" min sambo en slik. :ler:

Det var utrolig tøffe dresser!! Og de der var ikke typisk brudgom sånn sett slik at den kan brukes senere også men da kanskje tone ned tilbhøret litt.

Lurer på hva det koster, jeg bor rett utfor bergen så jeg vet hvor den salongen der er.

Noen som alt har hørt på prisene??

Skrevet

Vi leide dress samme sted som vi leide kjole

Skrevet
Bra sider på nettet?

Typen min er også rocka, med piercinger og tatoveringer både her og der *ler* Han fikk velge selv, og endte faktisk opp med å leie sjakett på brudekjolen på egertorget i oslo. Han syntes den var klassisk stilig og gammeldags, og kontrasten mellom det rocka og det gammeldagse var faktisk inmari kul :) Følte seg faktisk litt kult pyntet sa han.

Skrevet
Typen min er også rocka, med piercinger og tatoveringer både her og der *ler* Han fikk velge selv, og endte faktisk opp med å leie sjakett på brudekjolen på egertorget i oslo. Han syntes den var klassisk stilig og gammeldags, og kontrasten mellom det rocka og det gammeldagse var faktisk inmari kul :) Følte seg faktisk litt kult pyntet sa han.

Så kult!! Manne hadde opprinnelig tenkt å ha sjakett, vi trudde faktisk vi hadde kjøpt ein, men dama hadde berre svindla oss, og vi har framleis ikkje fått tilbake heile depositumet, og dette er over eit år sidan... Vart så mykje negativt med den saken, med politi-anmeldelse og alt, så no orkar ingen av oss tanken på sjakett... Synd, men slik er det berre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...