lillesky Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Er det noen som har tips til et koselig hotell i Oslo, eller like utenfor (mot Drammen). Ligger det noen fine hoteller i Drammen?
Gjest HB Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Holmen fjordhotell er jo ålreit, spesielt om sommeren siden det ligger til vannet. God mat er det også der. Hilsen Lille meg
Gjest Gitte Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Holmsbu er nyydelig om sommeren, får helt sørlands-følelse der
Brunhilde Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har bodd på Hotell Tollboden flere ganger og har vært godt fornøyd. Et pluss er at de serverer kveldsmat, noe jeg sparte en del på da jeg var der.
lillesky Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2006 Var det koselig der, Brunhilde? Jeg skal på hotell til helga, så flere svar mottas med stor takk.
Brunhilde Skrevet 18. februar 2006 #7 Skrevet 18. februar 2006 Var det koselig der, Brunhilde? Jeg skal på hotell til helga, så flere svar mottas med stor takk. ← Jeg syns det var koselig. Det ligger på "feil" side i forhold til torvet, men jeg liker å gå så for meg spilte det ingen rolle. Ser at jeg svarer for sent - beklager!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #8 Skrevet 20. februar 2006 Raddison SAS Hotel Fornebuparken. Et fint hotell som ligger pent til i litt landlige omgivelse ved sjøen. Ligger rett ved der Oslo Lufthavn Fornebu befant seg frem til 1998. Kort vei til Oslo med egen bil. Og det går også buss inn til Oslo derifra.
Angel2006 Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Leangkollen hotell ligger kjempefint til. Har utsikt over Oslo Fjorden og Eplehage og mange terrasser man kan nyte om sommeren. Ligger i Asker, midt mellom Oslo og Drammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå