Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til et koselig hotell i Oslo, eller like utenfor (mot Drammen). Ligger det noen fine hoteller i Drammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holmen fjordhotell er jo ålreit, spesielt om sommeren siden det ligger til vannet. God mat er det også der.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Holmsbu er nyydelig om sommeren, får helt sørlands-følelse der :)

Skrevet

Jeg har bodd på Hotell Tollboden flere ganger og har vært godt fornøyd. Et pluss er at de serverer kveldsmat, noe jeg sparte en del på da jeg var der.

Skrevet

Var det koselig der, Brunhilde?

Jeg skal på hotell til helga, så flere svar mottas med stor takk. :)

Skrevet
Var det koselig der, Brunhilde?

Jeg skal på hotell til helga, så flere svar mottas med stor takk. :)

Jeg syns det var koselig. Det ligger på "feil" side i forhold til torvet, men jeg liker å gå så for meg spilte det ingen rolle.

Ser at jeg svarer for sent - beklager!

Skrevet

Raddison SAS Hotel Fornebuparken. Et fint hotell som ligger pent til i litt landlige omgivelse ved sjøen. Ligger rett ved der Oslo Lufthavn Fornebu befant seg frem til 1998. Kort vei til Oslo med egen bil. Og det går også buss inn til Oslo derifra.

Skrevet

Leangkollen hotell ligger kjempefint til. Har utsikt over Oslo Fjorden og Eplehage og mange terrasser man kan nyte om sommeren. Ligger i Asker, midt mellom Oslo og Drammen

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...