Gå til innhold

Bilsalg og visning av bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare lurer på en ting for er helt grønn på det her. Skal selge en bil og har begrenset med tid for å vise frem bilen. Er det mulig å avtale at flere kommer samme dag for å se på? Er snakk om folk som potensielt kommer langveisfra også. Om flere er interesserte hva skjer da? Feks en kommer klokka 12 og vil ha den . Skal jeg selge den til førstemann da? Og hva med de som er på vei da eventuelt?😅 Må jo være surt å måtte ta turen helt forgjeves. Eller er det beste å si til alle at det er flere interesserte og det er førstemann til mølla? Nå er det ikke gitt at alle er villig å betale den prisen jeg ønsker heller da. Håper på svar fra noen erfarne hobbyselgere.

Anonymkode: 0befa...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går fint og avtale at flere kommer samme dag, og selg til den første som kommer med penger.

Det er også fair om du opplyser dette til de som ringer at det er første mann som kommer med penger som får'n, og når du evt har avtale med noen om at de skal komme å kikke

..

Anonymkode: 3b659...740

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva betyr langveisfra? Sist jeg kjøpte bil måtte jeg kjøre 11 timer. 

Hadde blitt skikkelig pissed om du ringte når jeg hadde kjørt i 9 timer, og sa bilen var solgt! Da må du hvertfall gi beskjed om at det er flere som skal se på bilen før jeg kommer, for da kommer jeg nok ikke. 

Anonymkode: 670f6...1de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør jo informere om at det er flere som skal se på den samme dagen, og at den som kommer med pengene du ber om, får den. Eller hvordan du ønsker å gjøre det.

Anonymkode: 73381...23e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...