Gå til innhold

Dere som dater, hvor ofte snapper dere til hverandre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan fort bli opp mot 100 snapper, da regnet med både bilder og chatter frem og tilbake

Anonymkode: ba6d0...d21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

100 snapper om dagen? Hørtes mye ut 😂

Anonymkode: 887c6...27e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 46 og hun er 22.  

Hun ber om dickpics både morgen og kveld, og sender meg stadig nudes gjennom dagen. 

Anonymkode: 35612...ecf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 18.51):

Spørs hvor gamle dere er.

Vi snapper ikke. Vi er voksne mennesker. Whatsapp og sms her

Anonymkode: d85a4...194

Så WhatsApp er mer voksent enn snap?

Telefaks er også er alternativ når man begynner å bli gammel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

100 bilder er jo meningsløs bruk av verdens energiressurser, og nedbygging av norsk natur. 100 meldinger går fort, hvis man er litt pratesjuk.

Anonymkode: cf634...faa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I dag har vi snappen frem og tilbake 67 ganger, det er inkludert bilder, videoer og chat. Det blir nok flere utover kvelden 

Anonymkode: ba6d0...d21

AnonymBruker
Skrevet

Vi snapper daglig. Noen dager kan det sikkert bli hundre snapper om dagen, andre dager kan det bli ti. Sender alltid morgensnap. Tenker ikke over hvem som svarer når, jeg. Vi er såpass voksne at jeg regner med at vi sier ifra til hverandre hvis den ene av oss ikke ønsker mer eller har fått mindre interesse. Er i 30-årene begge to.

Anonymkode: b9d2b...260

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vi snapper daglig. Noen dager kan det sikkert bli hundre snapper om dagen, andre dager kan det bli ti. Sender alltid morgensnap. Tenker ikke over hvem som svarer når, jeg. Vi er såpass voksne at jeg regner med at vi sier ifra til hverandre hvis den ene av oss ikke ønsker mer eller har fått mindre interesse. Er i 30-årene begge to.

Jeg dømmer ikke, er oppriktig nysgjerrig, hva er det å snappe om 100 ganger på en vanlig dag? Blir det ikke veldig mye random uinteressante snapper da?

Anonymkode: a5ae8...c82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er 46 og hun er 22.  

Hun ber om dickpics både morgen og kveld, og sender meg stadig nudes gjennom dagen. 

Anonymkode: 35612...ecf

Yeah right 😄

Anonymkode: 6b722...537

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg dømmer ikke, er oppriktig nysgjerrig, hva er det å snappe om 100 ganger på en vanlig dag? Blir det ikke veldig mye random uinteressante snapper da?

Anonymkode: a5ae8...c82

Alt mellom himmel og jord, men også noen uinteressante snapper, ja. Nå som det er ferie er vi sjeldent alene når vi er fra hverandre, så da synes vi det er hyggelig å snappe hverandre slik at vi får sett hverandre ettersom vi ikke får snakket i telefonen og lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte hovedsakelig snap som kommunikasjon, så det ble veldig mye, det er det fortsatt etter 2år 

Anonymkode: 0e0c0...91c

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke snappe med noen av de jeg datet.

Endret av exictence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...