Gå til innhold

Dere som dater, hvor ofte snapper dere til hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her går det gjerne 3timer før vi snapper mer. Mest om kvelden og mindre om dagen. Er en natta natta mld et must? 

Anonymkode: 3db16...2a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor gamle dere er.

Vi snapper ikke. Vi er voksne mennesker. Whatsapp og sms her

Anonymkode: d85a4...194

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

3x om dagen? Djizz. Kommer an på hvor gamle dere er. Snapper selv 1x om dagen med mine aller beste venner

Anonymkode: ae60a...6bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

3x om dagen? Djizz. Kommer an på hvor gamle dere er. Snapper selv 1x om dagen med mine aller beste venner

Anonymkode: ae60a...6bd

Vi er tidlig i 30 årene. Blir merkelig å plutselig sende sms bare, det har vi ikke gjort enda. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det for barnslig å sende snaps?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren snapper fortsatt daglig. I datingfasen var det alt fra 5-50 snapper

Anonymkode: 2167c...1f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er ikke det for barnslig å sende snaps?

Er det kun unge dom gjør det da? 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det kun unge dom gjør det da? 🙈

Nå aner ikke jeg hva du mener med «unge», men til og med moren min snapper. Men du er kanskje 80, og ikke helt skjønt deg på sånt enda, eller…?

Ts: kommer helt an på. Noen ganger flere ganger om dagen, andre dager sender vi ikke snapper.

Anonymkode: 5aa63...8a0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange snapper og chatter om dagen. Er vi på jobb, så blir det noe mindre. Sier godnatt til hverandre om vi prater sammen rett før vi skal sove. Sender god morgen snapper innimellom. Sender bilder av ting vi gjør, og av oss selv til hverandre 

Anonymkode: ba6d0...d21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå aner ikke jeg hva du mener med «unge», men til og med moren min snapper. Men du er kanskje 80, og ikke helt skjønt deg på sånt enda, eller…?

Ts: kommer helt an på. Noen ganger flere ganger om dagen, andre dager sender vi ikke snapper.

Anonymkode: 5aa63...8a0

Så du syntes det går helt fint å ikke snappe på en dag? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har snappet mye siden vi startet å date for 8 mnd siden , sikkert mellom 10 og 50 snapper om dagen . Snapper fortsatt mye og snakker på FaceTime hver dag når vi ikke er sammen . 

Anonymkode: d2c2a...2ac

AnonymBruker
Skrevet

Her har god morgen/natt blitt en rutine. Men det går noen snapper ellers også. Hvor mange kan variere. 

M50 <ung)>

Anonymkode: 45243...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig. I travle perioder blir det mindre, treffes vi ofte så blir det også mindre. Ellers blir det gjerne 1-2 snapper i løpet av en dag, gjerne litt teksting i tillegg. 

Jeg er ikke så glad i å snakke på telefonen, så vi tekster litt heller. Jeg synes det er fint med litt kontakt, men jeg får ikke angst om det går en dag eller to uten snapper heller. 

K39/M53

Anonymkode: 4a1d5...b7a

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 21.31):

Det varierer veldig. I travle perioder blir det mindre, treffes vi ofte så blir det også mindre. Ellers blir det gjerne 1-2 snapper i løpet av en dag, gjerne litt teksting i tillegg. 

Jeg er ikke så glad i å snakke på telefonen, så vi tekster litt heller. Jeg synes det er fint med litt kontakt, men jeg får ikke angst om det går en dag eller to uten snapper heller. 

K39/M53

Anonymkode: 4a1d5...b7a

Så bra 😊 så det at han ikke snapper meg så mye betyr ikke at han ikke vil mer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så bra 😊 så det at han ikke snapper meg så mye betyr ikke at han ikke vil mer. 

Hvis du alltid er den som først tar kontakt så betyr det noe.

Anonymkode: a5ae8...c82

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ganske stabile, selv etter ett år. Hun snapper mer bilder enn meg, mens jeg bruker det mer som en vanlig chatklient. Vi er nok på 20-100, alt etter om vi tilbringer dagen sammen. M56, og ikke voksen i det hele tatt.

Anonymkode: cf634...faa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi droppet Snap og gikk rett på messenger. Vi skrev hver dag. Noen ganger bare ha en fin dag, andre dager masse tull og dager med dypere ting.

Vi ble kjærester etter noen uker og nå 8 mnd senere har det vel bare skjedd et par ganger vi ikke har skrevet noe et døgn.

Vi prater mest om småting på chat, seriøse ting på tlf eller personlig nå da.

Anonymkode: fa2cc...50a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet før snapp ble oppfunnet. Men vi hadde ikke så mye kontakt de dagene vi ikke så hverandre. Jeg er slik enda. Jeg liker ikke å sende snapp eller meldinger. Jeg svarer hvis noen spør om noe men holder meg kort og fattet. Jeg liker heller å se folket. Og det er flere som er lik meg. Så lell om folk ikke er sånn super ivrig på meldinger så trenger det ikke å bety at man ikke er interessert fordi. Bare ha en kommunikasjon på ting så vet man hvor man står. 

Anonymkode: c02fe...af1

AnonymBruker
Skrevet

Vi dater ikke, men vi har en thing. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det. Er ikke FF heller, men mer FF enn date.. 

Vi snapper hver dag, et sted mellom 5-40 snap om dagen kanskje.. 

K40/M33

Anonymkode: 891a9...a60

AnonymBruker
Skrevet

Gjennom hele dagen. God morgen og godnatt. Bilder av hva vi gjør, bilder av oss selv. Går ikke ofte mer enn en time mellom hver snap. Men om vi begge jobber, kan det gå noen timer. Om det er travelt på jobb osv. Kan jo ikke sitte på tlf hele tiden på jobb. 

Anonymkode: ba6d0...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...