Sovesmurf Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Lurer på å ta turen dit i sommer. Jeg, mannen og lillegutt på litt over året. Ser idyllisk ut. Noen som har erfaring med det stedet?
lillesky Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Ja, vi gjorde det da jeg var liten. Vi var på Danland i Ebeltoft, Øer Maritime Ferieby. Kjempekoselig! Og flott for barn. Skikkelig avslappet atmosfære.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Det er en utrolig koselig by - anbefales på det sterkeste! Helt utrolig å se de gamle husene og trange gatene - veldig idyllisk syns jeg.
Sovesmurf Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2006 Takker for svar, ja det ser kjempekoselig ut der, så det blir en tur dit til sommeren. Gleder meg allerede til danske smørrebrød og kanskje en kald Tuborg på kvelden når lillegutt er lagt.
Gjest Bodillen Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Ja! Ebeltoft er fantastisk. Vi var der i fjor, og det var absolutt noe av det beste jeg har opplevd av Danmark. MÅ bare tipse deg om et fantastisk sted ca 15-20 minutters kjøretur fra Ebeltoft. Husker ikke nå hva det het der, men vi fant info om det i brosjyrer i huset vi leide. Det var en bondegård med masse dyr; katter, kaniner, slanger, aper, hester, rever, forskjellige fugler, reinsdyr, bever osv. Våre var da 8 og 3 1/2, og de koste seg glugg hjel. Det var ikke kommers i det hele tatt, rimelig inngang, koselig lekeplass utenfor kafeen. Man kunne sitte ute og spise enten medbrakt eller kjøpemat mens barna koste seg på lekeplassen. Vi tilbrakte en hel dag der, og ungene syntes det var den mest vellykkede dagen i hele ferien Tror det lå i nærheten av Balle - i hvert fall i den retningen. Absolutt verdt et besøk!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 Ja! Nyyydelig! Vil mer enn gjerne tilbake dit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå