AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Har vært immun litt for lenge nå og trenger noe nytt. Hva funker for dere? Anonymkode: 61dc0...335
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 AsmrAdi sine asmrvideoer på YouTube, er det eneste som gir meg tingles nå 😊 Anonymkode: bfa54...0b8
Hatsumomo Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 Har ikke fått immunity enda, visste ikke at det var en greie. Har to jeg hører spesielt mye på, kanskje en av dem kan gi deg tingles tilbake? https://www.youtube.com/@CoromoSaraASMR https://www.youtube.com/channel/UCT-0BP5tI1Dzc49_8TYgPYw
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): AsmrAdi sine asmrvideoer på YouTube, er det eneste som gir meg tingles nå 😊 Anonymkode: bfa54...0b8 Denne virker lovende, takk! Hatsumomo skrev (46 minutter siden): Har ikke fått immunity enda, visste ikke at det var en greie. Har to jeg hører spesielt mye på, kanskje en av dem kan gi deg tingles tilbake? https://www.youtube.com/@CoromoSaraASMR https://www.youtube.com/channel/UCT-0BP5tI1Dzc49_8TYgPYw Elsker disse, men har sett ganske mye på de, så det fungerer ikke for tiden 🥺 Men takk likevel! Har sett på ASMR i ti år, så det er ikke så rart. Bare kjedelig at det er så vanskelig å kurere immuniteten! Anonymkode: 61dc0...335 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Skrevet 29. juni 2024 Det som funker best for meg er en pause, da hører jeg heller på white noise, regnfall osv. Noen ganger hjelper det hvis jeg finner en ny asmr-kanal som jeg aldri har hørt før. Anonymkode: b419e...20a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #6 Skrevet 29. juni 2024 Tingles? Immunity? Hva mener dere? Anonymkode: 3347a...463 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tingles? Immunity? Hva mener dere? Anonymkode: 3347a...463 Dette var gresk for meg også 😄 Anonymkode: b690a...0a1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tingles? Immunity? Hva mener dere? Anonymkode: 3347a...463 Har du forsøkt å Google? ASMR er en sensasjon man kan få av forskjellige «triggere» feks høre folk hviske, se noen sminke seg, se noen dra fingeren sin langs ordene på en side i en bok, se noen male osv. Ofte er disse sensasjonene en form for kiling som kan starte i hodebunnen og gå nedover ryggen og armene, og man blir veldig avslappet. Mange bruker det som hjelp til å sove, slappe av, konsentrere seg. Om man har brukt asmr i en lang periode, så kan kilingen forsvinne. Jeg har feks sett på asmr i over ti år nå, og opplever sjeldent kilingen, men blir likevel avslappet og det hjelper meg med søvn. Anonymkode: b419e...20a 1
Hatsumomo Skrevet 29. juni 2024 #9 Skrevet 29. juni 2024 Ikke alle har evnen til å kjenne den tinglingen, kan være greit å vite det.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #10 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette var gresk for meg også 😄 Anonymkode: b690a...0a1 Samme her.. Anonymkode: 81bdf...4b3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #11 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som funker best for meg er en pause, da hører jeg heller på white noise, regnfall osv. Noen ganger hjelper det hvis jeg finner en ny asmr-kanal som jeg aldri har hørt før. Anonymkode: b419e...20a Men jeg er så avhengig 😂😭 En gang gikk jeg i to uker uten fordi jeg hadde en svært så aktiv nyfødt baby, og det var veldig effektivt mot immunitet, men det er også eneste gangen på ti år jeg har gått mer enn en dag uten ASMR, haha. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tingles? Immunity? Hva mener dere? Anonymkode: 3347a...463 Legger ved to gode videoer fra to av mine favoritt-ASMRtister Meningen er å få "tingles", altså en form for behagelig kiling i hodet, enkelte får det også nedover nakken og ryggen. Målet er at videoene får en til å slappe av, og man kan også bli ganske trøtt av det. Det finnes uendelig mange typer av ASMR-triggere, men disse videoene viser mine favoritter i hvert fall. Nå for tiden er jeg dessverre immun, som betyr at jeg har sett så mye på det at jeg ikke reagerer med å få tingles. Kan fortsatt bli kjempetrøtt av det da, så det er uansett til god hjelp om man har vanskelig for å sovne. Anonymkode: 61dc0...335
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #12 Skrevet 29. juni 2024 Må legge til at det er en stor fordel om man bruker ørepropper eller hodetelefoner. Er ofte ikke så effektivt uten. Anonymkode: 61dc0...335
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #13 Skrevet 29. juni 2024 Jeg hadde ikke hørt om fenomenet før, og ante ikke at det gikk an å provosere det. Jeg har slike tingles en sjelden gang i blant, og hadde ingen anelse om at det gikk an å fremprovosere det. Eller hva det var, annet enn veldig avslappende og behagelig. Så nå vet jeg hva jeg skal se på resten av kvelden da. Anonymkode: e880e...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #14 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg hadde ikke hørt om fenomenet før, og ante ikke at det gikk an å provosere det. Jeg har slike tingles en sjelden gang i blant, og hadde ingen anelse om at det gikk an å fremprovosere det. Eller hva det var, annet enn veldig avslappende og behagelig. Så nå vet jeg hva jeg skal se på resten av kvelden da. Anonymkode: e880e...3e5 Så gøy! Skulle ønske jeg kunne oppleve å se min første ASMR-video igjen 😄 Anonymkode: 61dc0...335 1
Hatsumomo Skrevet 29. juni 2024 #15 Skrevet 29. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Men jeg er så avhengig 😂😭 En gang gikk jeg i to uker uten fordi jeg hadde en svært så aktiv nyfødt baby, og det var veldig effektivt mot immunitet, men det er også eneste gangen på ti år jeg har gått mer enn en dag uten ASMR, haha. Legger ved to gode videoer fra to av mine favoritt-ASMRtister Meningen er å få "tingles", altså en form for behagelig kiling i hodet, enkelte får det også nedover nakken og ryggen. Målet er at videoene får en til å slappe av, og man kan også bli ganske trøtt av det. Det finnes uendelig mange typer av ASMR-triggere, men disse videoene viser mine favoritter i hvert fall. Nå for tiden er jeg dessverre immun, som betyr at jeg har sett så mye på det at jeg ikke reagerer med å få tingles. Kan fortsatt bli kjempetrøtt av det da, så det er uansett til god hjelp om man har vanskelig for å sovne. Anonymkode: 61dc0...335 Åhhh, den første videoen 😏 Mine største tingles er når noen skraper på tre med neglene f.eks, eller grer håret (lyden, ikke handlingen), tapping på alt mulig, og noen ganger munnlyder. Men det er må noen helt spesielle ASMR artister til for å lage de munnlydene som gir meg tingles for det ironiske er jo også at jeg lider av misofoni - så hvis vanlige folk rundt meg lager de samme munnlydene, bare mer slafsete osv så blir jeg bare irritert. Endret 29. juni 2024 av Hatsumomo
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #16 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du forsøkt å Google? ASMR er en sensasjon man kan få av forskjellige «triggere» feks høre folk hviske, se noen sminke seg, se noen dra fingeren sin langs ordene på en side i en bok, se noen male osv. Ofte er disse sensasjonene en form for kiling som kan starte i hodebunnen og gå nedover ryggen og armene, og man blir veldig avslappet. Mange bruker det som hjelp til å sove, slappe av, konsentrere seg. Om man har brukt asmr i en lang periode, så kan kilingen forsvinne. Jeg har feks sett på asmr i over ti år nå, og opplever sjeldent kilingen, men blir likevel avslappet og det hjelper meg med søvn. Anonymkode: b419e...20a Ja det får jeg bare ved å tenke på det, men regner med det finnes norske ord for dette fenomenet siden vi snakker norsk her i landet? Anonymkode: 3347a...463
Hatsumomo Skrevet 29. juni 2024 #17 Skrevet 29. juni 2024 De kaller det «hjerneorgasme» 😂 men ASMR er en betegnelsen. Det er såklart en norsk oversettelse, bare Google det 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #18 Skrevet 29. juni 2024 Hatsumomo skrev (1 time siden): Åhhh, den første videoen 😏 Mine største tingles er når noen skraper på tre med neglene f.eks, eller grer håret (lyden, ikke handlingen), tapping på alt mulig, og noen ganger munnlyder. Men det er må noen helt spesielle ASMR artister til for å lage de munnlydene som gir meg tingles for det ironiske er jo også at jeg lider av misofoni - så hvis vanlige folk rundt meg lager de samme munnlydene, bare mer slafsete osv så blir jeg bare irritert. Hehe, kjenner meg igjen i det med munnlydene! Har også en viss grad av misofoni. Enkelte videoer med munnlyder går bare ikke an å høre på, får nesten fysisk vondt 😂 Men noen få utvalgte går an. Anonymkode: 61dc0...335
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #19 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det får jeg bare ved å tenke på det, men regner med det finnes norske ord for dette fenomenet siden vi snakker norsk her i landet? Anonymkode: 3347a...463 Det er et internasjonalt fenomen med få norske skapere, så den engelske terminologien er nok den beste å bruke om man vil gjøre seg forstått Glad jeg kan si ASMR istedenfor hjerneorgasme når jeg prater med familiemedlemmer om det. Anonymkode: 61dc0...335
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #20 Skrevet 29. juni 2024 Jeg elsker Latte ASMR, hun er fantastisk. Helt borte vekk allerede på de sykt gode forberedelsene hennes ( Introene) Anonymkode: d8596...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå