AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Hei! Dere menn, kan dere komme flere ganger uten utløsning? 🤭 når vi har sex pleier han vanligvis å si « jeg kommer» eller lignende før utløsning, men så blir han hard igjen og vi fortsetter, men jeg blir så usikker på om han får orgasme, eller kanskje den ikke er like kraftig? Føler meg så teit så har ikke turt å spørre. Vi kan ha sex veldig lenge og nyter hverandre, men tenker at jeg er helt grønn her. Anonymkode: 50c12...197
feliek54 Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Dere menn, kan dere komme flere ganger uten utløsning? 🤭 når vi har sex pleier han vanligvis å si « jeg kommer» eller lignende før utløsning, men så blir han hard igjen og vi fortsetter, men jeg blir så usikker på om han får orgasme, eller kanskje den ikke er like kraftig? Føler meg så teit så har ikke turt å spørre. Vi kan ha sex veldig lenge og nyter hverandre, men tenker at jeg er helt grønn her. Anonymkode: 50c12...197 Jeg kan svare bare for meg selv. Det er mulig det har skjedd men 99% kommer jeg også
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Skrevet 29. juni 2024 Har hatt hva jeg kaller en halv orgasme. Hvis jeg stopper rett før jeg kommer, så hender jeg at det tipper nesten over. Tror det blir litt vått på glansen. Jeg liker det egentlig ikke, syns ikke orgasmen blir like god da, den blir liksom litt ødelagt. Har også gjort ei gravid ved at sædcellene slapp ut uten orgasme … pull out er ikke trygt for å si det slik. Anonymkode: d7af3...8ba
Hans Tore Lem Skrevet 29. juni 2024 #6 Skrevet 29. juni 2024 Selv har jeg aldri opplevd det. Jeg har derimot opplevd motsatt. At jeg edger, og stopper opp like før orgasme, men at det allikevel kommer en sprut. Altså sprut, uten orgasme.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt hva jeg kaller en halv orgasme. Hvis jeg stopper rett før jeg kommer, så hender jeg at det tipper nesten over. Tror det blir litt vått på glansen. Jeg liker det egentlig ikke, syns ikke orgasmen blir like god da, den blir liksom litt ødelagt. Har også gjort ei gravid ved at sædcellene slapp ut uten orgasme … pull out er ikke trygt for å si det slik. Anonymkode: d7af3...8ba Hans Tore Lem skrev (1 time siden): Selv har jeg aldri opplevd det. Jeg har derimot opplevd motsatt. At jeg edger, og stopper opp like før orgasme, men at det allikevel kommer en sprut. Altså sprut, uten orgasme. Etter "ruined orgasm" eller edging kan jeg fortsette nesten så lenge jeg vil helt til jeg tipper over kanten med full orgasme. Dette er noe jeg tester ut når jeg onanerer. Litt vanskelig å få til når vi har samleie. Anonymkode: e826e...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå