Gå til innhold

Nytt på nytt-quiz


Chupacabra

Anbefalte innlegg

Her er det bare å gratulere NRK.

De har erstattet et morsomt og underholdende program med noe man blir søvnig av.

I siste program er norges kjedeligste person, Olav Svarstad Haugland, med. Det er også to damer der som aldri har sagt noe morsomt.

Kevin Kildal kan av og til glimte til, men ikke i denne episoden.

Savner tiden (med bl.a. Knut Nærum) hvor det var snev av intelligent humor i fredagsunderholdningen på NRK.

Mulig tiden er moden for å legge "humor" på lineær-TV død. Det finnes tross alt alternativer.

Endret av Chupacabra
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som er god humor er, så vidt meg bekjent, høyst subjektivt. Er det noen som tvinger deg til å se på?

Anonymkode: f075c...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er skikkelig dårlig. Lurte litt på om jeg hadde blitt for gammel, men jeg syns rett og slett humoren blir for dum, og de som medvirker mangler sjarm. Kanskje det går seg til.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er per definisjon gammel (46), men liker dette veldig godt. I tillegg synes jeg Olav Svarstad Haugland er veldig morsom, hører på morgenshowet hver hverdagsmorgen. 
Kristian Nærum var jo fantastisk!
Jeg synes det var en fin avveksling, jeg liker Nytt på Nytt også. Jeg er nok litt i overkant glad i og opptatt av nyheter og synes gjøgleri med dette er herlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (5 timer siden):

Her er det bare å gratulere NRK.

De har erstattet et morsomt og underholdende program med noe man blir søvnig av.

I siste program er norges kjedeligste person, Olav Svarstad Haugland, med i programmet. Det er også to damer der som aldri har sagt noe morsomt.

Kevin Kildal kan av og til glimte til, men ikke i denne episoden.

Savner tiden (med bl.a. Knut Nærum) hvor det var snev av intelligent humor i fredagsunderholdningen på NRK.

Mulig tiden er moden for å legge "humor" på lineær-TV død. Det finnes tross alt alternativer.

Ta det med ro. Ekte NPN kommer tilbake til høsten

Enig i at NPNquiz er kjedelig ift ekte vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...