AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #1 Skrevet 28. juni 2024 Jeg er helt avhengig av en type sukkerfri drops i en smak. I går kjøpte jeg seks poser og smakte først på en drops og den smakte pjuk så en ny en og den smakte også pjuk. Da åpna jeg en ny pose og den første dropsen smakte også pjuk. Har fire uåpna pakker og ingen av de har gått ut på dato. De har samme dato og klokkeslettet som er stempla er også ganske likt. Det er en slags muggaktig smak. Så lurte jeg på om det var meg som var rar og hadde to andra pakker også kjøpt i en annen butikk med en annen utløpsdato. Den smakte akkurat som den skulle gjøre. Måtte bare gardere meg om det bare var meg. Jeg spiser to sånne pakker om dagen men det er det eneste som får meg til å ikke overspise mat da jeg er veldig overvektig. Men til saken. Hva burde jeg gjøre nå? Anonymkode: bb866...26c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #2 Skrevet 28. juni 2024 Matbutikken får sikkert ikke gjort noe. Produsenten får sikkert ikke gjort noe heller. Så er det bare å legge den død da. De skylder sikkert bare på hverandre uansett siden ingen har gått ut på dato. Flere som har opplevd noe lignende? Anonymkode: bb866...26c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 Må jeg bare kaste de dropsene da? Kosta jo 200 kroner. Anonymkode: bb866...26c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 Ville sendt mail til produsenten og spurt om det var noe feil med akkurat de dropsene med den utløpsdatoen. Anonymkode: 7199b...0dc
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #5 Skrevet 30. juni 2024 Ta dem med tilbake til butikken, forklar saken og be om å få pengene tilbake. Som regel pleier man å få det. Anonymkode: 29a17...5a2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå