Gå til innhold

Date med veldig assertiv mann? hadde du dratt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gå på date med noen du har bestemt deg for at du ikke liker? 

Anonymkode: ebdee...890

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor gå på date med noen du har bestemt deg for at du ikke liker? 

Anonymkode: ebdee...890

Det har ike noe å gjøre med at jeg misliker noen. Jeg kan jo ta helt feil. Men jeg kjenner meg engstelig. 

Anonymkode: 98c5e...068

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men jeg kjenner meg engstelig. 

Og det er et veldig dårlig utgangspunkt for en date.

Anonymkode: 480ee...48b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er feil om man tar styringen og det er feil om man spør tyve spørsmål for å organisere date. Hva vil du spise, hvor vil du spise, passer det klokken 18, møtes vi der da osv. Kvinner på Tinder svarer ofte bare "ja" uten å bidra til videre avtale, så mannen har valget mellom å ta styringen eller spørre tyve spørsmål og håpe kvinnen ikke slutter å svare. 

Anonymkode: 10eb7...f10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er feil om man tar styringen og det er feil om man spør tyve spørsmål for å organisere date. Hva vil du spise, hvor vil du spise, passer det klokken 18, møtes vi der da osv. Kvinner på Tinder svarer ofte bare "ja" uten å bidra til videre avtale, så mannen har valget mellom å ta styringen eller spørre tyve spørsmål og håpe kvinnen ikke slutter å svare. 

Jeg visste den ville komme. 

Det finnes en mellomting. Man kan ta initiativ og man kan samtidig lure på hva andre mener og hva de synes. 

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke svarer tydelig vil jeg si er mer enn nok til å ikke fortsette å snakke med han, og i hvert fall ikke treffe han! Å drive med ordsalat og tull, det er ikke trygge, gode folk som gjør det. 

Anonymkode: adb9e...0a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke en gang kommet oss til datespørsmålet. Er bare irriterende med folk som ikke svarer på spørsmål i en samtale. 

Anonymkode: d557c...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Siden exen din også var dominerende, og du har takket ja til date med han karen her, så høres det ut som at du har et mønster hvor du tiltrekkes av slike menn, ts?

Hvis det var dette trekket som gjorde at det skjærte seg med exen din, så ville jeg avfeid den typen menn om jeg var deg. Om du trenger en slik oppførsel i møte med nye menn for å bli tiltrukket (er det fengslende og pirrende?), ville jeg heller valgt en type menn som er mer imøtekommende og medgjørlig, men som det da vil ta lenger tid før det oppstår en gnist.

Anonymkode: 20056...bad

AnonymBruker
Skrevet

Vet hva assertive betyr, men det er vel pent oversatt til dominerende. Jeg digger når menn tar styringen og sier når og hvor, mye fordi jeg er sjenert og trenger at noen gjør dette i starten om ikke blir det aldri noe av. Men når det bikker over at jeg føler meg overkjørt er det ikke hyggelig. Jeg tenker at hvis man føler seg engstelig så skal man selvsagt ikke gå, en date skal føles hyggelig ut. 

Anonymkode: aec35...672

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men i alle dager, har du så store kommunikasjonsproblemer med andre også? Bare gjør som når du skal avtale med kompiser, søsken, venninner, foreldre, kolleger…

»Hva med å gå ut og spise torsdag eller fredag? Jeg liker godt den italienske i Storgata, men det er også en pub på torget som har ganske bra mat. Eller kanskje du vet om et bra sted :)«

Anonymkode: f200f...410

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har ike noe å gjøre med at jeg misliker noen. Jeg kan jo ta helt feil. Men jeg kjenner meg engstelig. 

Magefølelsen skal man ikke kimse av. Styr unna. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Magefølelsen skal man ikke kimse av. Styr unna. 

Jeg har fjernet hele appen og føler plutselig fred i hele meg. 🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...