Gå til innhold

Hva med heterofile, gifte menn som møter andre menn i skjul?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stoler du 100% på din mann/samboer?

Jeg ser i innlegg her på Kvinneguiden at hvis mannen/samboeren har et forhold på si, så er det selvsagt med ei dame. Nå har vel jeg levd i noen år og jeg har sett og hørt mye. En småbarnsfar som søker uforpliktende spenning med en mann, en godt gift mann og hans kompis som ønsker trekant med ei dame. Gift mann, på kurs, fra Bibelbeltet, med profil på et homofilt nettsted som er synlig på "hvem er i nærheten", og som skriver at han er i badstua. Og hva med den gifte som leker seg med konas undertøy og legger bilder ut på sin profil?

Hva om din mann går bak din rygg og har en affære med en kompis? Utenkelig, sier du helt sikkert, for du kjenner din mann såå godt at du vet at han er 100% hetero!! 

Tja.. Da får du begynne å åpne øynene og se hva som foregår. Gifte/samboende menn som i skjul har profil inne på Grindr, eller andre nettsteder, der dem ønsker å møte andre menn, helst yngre, for litt "morro". 

Hvordan har du reagert? Har det vært bedre om du har oppdaga mannens hemmelige forhold til ei dame, eller en mann?

Eller er du en av dem som er så blåøyd at du tror på alt det mannen sier?

Anonymkode: e9184...6b3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trur han har sine svin på skogen, men har aldri tatt ham. Og han blir rasende og sier jeg er gal om jeg insinuerer noe i den dur. Så da er det vel lite man kan gjøre eller? 

Anonymkode: cde02...6bc

AnonymBruker
Skrevet

Heterofile menn som møter andre menn er ikke heterofile menn. 

Anonymkode: bedfb...aae

• Liker 22
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

👆

Anonymkode: 049dd...b6b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange såkalte heterofile menn, ligger med homofile menn

Anonymkode: bd48f...4b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mulig dem da, uoffisielt, definerer seg som bi? Men utad lever dem et lykkelig heterofilt samliv, med ei intetanende kone. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Mulig dem da, uoffisielt, definerer seg som bi? Men utad lever dem et lykkelig heterofilt samliv, med ei intetanende kone. 

Når du tenner på begge kjønn, er du biseksuell. Per def. Men hvis du bare ønsker forhold med det motsatte kjønnet og forelsker deg i motsatt kjønn, er du heteroFIL.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig lei meg, skuffet og såret om mannen hadde vært utro, det gjelder både med kvinner og menn. Hadde nok blitt mer overrasket om det hadde vært med en mann han hadde hatt en affære, men sviket hadde vært det samme. 

Anonymkode: 4ba6a...8ff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur opp til parkeringsplassen på Sognsvann i Oslo. 

Mange fedre, bestefedre og helt sikkert et par oldeforeldre som er klar for å cruise litt i skogen. 

Bare 150 meter fra parkeringsplassen finner du brukte kondomer, våtservietter og papir et lite steinkast fra turstien 

Anonymkode: 91885...b19

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta en tur opp til parkeringsplassen på Sognsvann i Oslo. 

Mange fedre, bestefedre og helt sikkert et par oldeforeldre som er klar for å cruise litt i skogen. 

Bare 150 meter fra parkeringsplassen finner du brukte kondomer, våtservietter og papir et lite steinkast fra turstien 

Anonymkode: 91885...b19

Litt flaut å på vei ut av skogen møte på sin kone og barn på tur når du angivelig «jobber sent» 😂

Anonymkode: ec98a...40f

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde blitt utrolig lei meg, skuffet og såret om mannen hadde vært utro, det gjelder både med kvinner og menn. Hadde nok blitt mer overrasket om det hadde vært med en mann han hadde hatt en affære, men sviket hadde vært det samme. 

Anonymkode: 4ba6a...8ff

Men hva er det store sviket her?

Anonymkode: 4e7c6...82c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke rundt å tenker på hva som kan skje i livet. Skjer ting så takler jeg det da. 

Anonymkode: 6bbdf...656

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting er å gjøre det. En annen ting er å lyve om det. Snakk med gubbene deres?

Anonymkode: 71ac3...8e1

AnonymBruker
Skrevet
On 6/28/2024 at 10:22 PM, AnonymBruker said:

Men hva er det store sviket her?

Anonymkode: 4e7c6...82c

Å holde skjult at man ligger med andre enn den man har lovet seg til, og muligens spre seksuelt overførbare sykdommer til partner.

Du ser ikke på det som et svik?

Anonymkode: cc457...c15

• Liker 5
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er homofil og har faktisk opplevd noen ganger å bli kontaktet av menn som fremstår heterofile (i forhold med damer), som ønsker å leke med en annen mann. De er nok i hovedsak heterofile men har en seksuell nysgjerrighet de ikke har levd helt ut enda. Man kan også være seksuelt interessert i samme kjønn uten at muligheten for forelskelse er der

• Liker 1
Skrevet
Rosalilje84 skrev (På 28.6.2024 den 15.40):

Når du tenner på begge kjønn, er du biseksuell. Per def. Men hvis du bare ønsker forhold med det motsatte kjønnet og forelsker deg i motsatt kjønn, er du heteroFIL.

Ja, dette. De er biseksuelle. En jeg datet litt sa at han var 100% hetero, men likte å treffe menn for å suge kuk. Sa til han at han da ikke var heteroseksuell, men biseksuell.  Da ble han sint. Mente han ikke var biseksuell siden det bare var oral. Er du menn og vil suge kuk, så er du ikke heteroseksuell. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke heterofil i så fall.

Utroskap er vanskelig nok å komme forbi uansett. 

Men om han jeg lever sammen med hadde vært utro med en mann, hadde det vært over for min del.

Da ville jeg ikke hatt noe mer med han å gjøre.

Anonymkode: 33c16...6eb

AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (6 minutter siden):

Ja, dette. De er biseksuelle. En jeg datet litt sa at han var 100% hetero, men likte å treffe menn for å suge kuk. Sa til han at han da ikke var heteroseksuell, men biseksuell.  Da ble han sint. Mente han ikke var biseksuell siden det bare var oral. Er du menn og vil suge kuk, så er du ikke heteroseksuell. 

Patetisk. Men vi skal ikke undervurdere fornektelse..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er jo ikke heterofil i så fall.

Utroskap er vanskelig nok å komme forbi uansett. 

Men om han jeg lever sammen med hadde vært utro med en mann, hadde det vært over for min del.

Da ville jeg ikke hatt noe mer med han å gjøre.

Er det verre om du finner ut at din mann har en mannlig elsker enn ei dame? Hadde du heller tolerert at han hadde elskerinne?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det verre om du finner ut at din mann har en mannlig elsker enn ei dame? Hadde du heller tolerert at han hadde elskerinne?

Det hadde vært mye lettere å akseptere, ja.

Tror det ville vært over likevel, men jeg kunne i hvert fall prøve å jobbe meg forbi noe sånt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...