Gå til innhold

Hva med heterofile, gifte menn som møter andre menn i skjul?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det verre om du finner ut at din mann har en mannlig elsker enn ei dame? Hadde du heller tolerert at han hadde elskerinne?

Anonymkode: e9184...6b3

Ikke meg du spør, men jeg hadde ikke synes det var verken verre eller bedre uansett kjønn. Utroskap er utroskap, hadde kastet ut mannen. Utroskap er uakseptabelt, og det vet han veldig godt.

Anonymkode: 65f8c...00e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoler 100% på min mann.

Men DERSOM noe sånt hadde skjedd hadde det vært over.

Om det hadde skjedd med en mann ville det vært et dobbelt svik.

Anonymkode: 4fa71...2b3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv bifil og ville ikke hatt problemer med at min mann også var bifil. Jeg trodde faktisk at han var det, fordi... ja nevermind, men jeg trodde det. Nå har det imidlertid gått over 20 år uten noen slike avsløringer, så får nok tro på at han er absolutt heterofil. 

Stole 100% på... 

Jeg forsøker, men jeg er nok ikke så naiv at det er absolutt utenkelig for meg at min mann kunne svikte meg på ulike måter. Tror vi sier 90%. Hvilket er bra det, og omtrent helt likt som jeg stoler på at jeg selv aldri aldri uansett kunne gjort noe veldig dumt og galt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2024 at 10:59 AM, AnonymBruker said:

Stoler du 100% på din mann/samboer?

Jeg ser i innlegg her på Kvinneguiden at hvis mannen/samboeren har et forhold på si, så er det selvsagt med ei dame. Nå har vel jeg levd i noen år og jeg har sett og hørt mye. En småbarnsfar som søker uforpliktende spenning med en mann, en godt gift mann og hans kompis som ønsker trekant med ei dame. Gift mann, på kurs, fra Bibelbeltet, med profil på et homofilt nettsted som er synlig på "hvem er i nærheten", og som skriver at han er i badstua. Og hva med den gifte som leker seg med konas undertøy og legger bilder ut på sin profil?

Hva om din mann går bak din rygg og har en affære med en kompis? Utenkelig, sier du helt sikkert, for du kjenner din mann såå godt at du vet at han er 100% hetero!! 

Tja.. Da får du begynne å åpne øynene og se hva som foregår. Gifte/samboende menn som i skjul har profil inne på Grindr, eller andre nettsteder, der dem ønsker å møte andre menn, helst yngre, for litt "morro". 

Hvordan har du reagert? Har det vært bedre om du har oppdaga mannens hemmelige forhold til ei dame, eller en mann?

Eller er du en av dem som er så blåøyd at du tror på alt det mannen sier?

At andre ikke kjenner sin partner er ikke mitt problem. At du har vært sammen med en mann som i skjul liker pølse gjør ikke meg usikker på mitt forhold 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heterofile". LOL!

Anonymkode: 4833e...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass voksen og trygg på forholdet vårt at jeg ville ikke reagert negativt om mannen min «avslørte» at han er bifil. Ville vært nysgjerrig, og ikke redd. Men ville vært tydelig på krav til beskyttelse.

Anonymkode: f469f...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet " Stoler du 100% på din mann" blir noe rart for meg. Sannheten er at vi kan ikke stole 100% på oss selv engang. Mennesker gjør ting som ingen av deres nærmeste hadde trodd de kunne gjøre. Selv kan vi, i gitte situasjoner,  gjøre ting som er helt ute av karakter for oss. Den eneste som ville gitt sitt liv for meg, er nok min mor. Sånn i hverdagen, så stoler jeg på mine nærmeste, inkludert min mann, men det betyr ikke at han ikke kan svikte. Det ville vært et sjokk, men det kan skje.  

Anonymkode: cf7a3...872

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde faktisk vært så avtennende at jeg ville mistet all interesse for ham uansett 🤢

Anonymkode: 82e51...f09

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at min mann gjennom 10 år hadde møtt to andre menn for oralsex. Jeg var sjokkert og sint når jeg oppdaget det. Det om irriterte meg mest var at han mente det ikke var utroskap fordi det var med en mann. Han mener han nemlig ikke hadde reagert om jeg hadde hatt sex med en dame. Vi er fortsatt uenige om alvorlighetsgraden.

Men vi fikk snakket oss igjennom det. Han mente også at han var 100% heterofil. Innrømmet til slutt at han kanskje var biseksuell.

Han har chattet med mange menn som har samboere/kone og barn. De aller færreste er åpne om det. 

Anonymkode: b196c...f04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det verre om du finner ut at din mann har en mannlig elsker enn ei dame? Hadde du heller tolerert at han hadde elskerinne?

Sviket hadde vært det samme uansett.

Jeg har ingenting imot homofile, vi lever tross alt i 2024. Jeg har 3 sønner og det går virkelig helt fint om de finner seg ektemenn i stedet for koner 😊 

Anonymkode: 8b132...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2024 at 10:59 AM, AnonymBruker said:

Eller er du en av dem som er så blåøyd at du tror på alt det mannen sier?

Nei, jeg er ikke så blåøyd at jeg tror på alt kona sier. Hvorfor skulle jeg? Jeg ser jo på hva andre kvinner/koner gjør, ergo kan jeg ikke stole på min store kjærlighet.

PS - Dette kan være et usaklig svar.

Anonymkode: e16e1...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksten bør redigeres til «homofile menn som er i skapet».

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sviket hadde vært det samme uansett.

Jeg har ingenting imot homofile, vi lever tross alt i 2024. Jeg har 3 sønner og det går virkelig helt fint om de finner seg ektemenn i stedet for koner 😊 

Dersom en av mine egne jenter hadde funnet seg jentekjæreste ville jeg ikke hatt noe problem med det. 

Det ville vært noe annet.

Men dersom min mann hadde vist seg å være noe helt annet enn han hadde utgitt seg for over flere år, og i stedet hatt denne andre siden, så ville jeg ikke klart å forholde meg til ham som kjæreste igjen.

Jeg liker maskuline menn og bare det.

Sviket ville vært dobbelt fordi alt vi hadde bygget på var falskt.

Anonymkode: 33c16...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg oppdaget at min mann gjennom 10 år hadde møtt to andre menn for oralsex. Jeg var sjokkert og sint når jeg oppdaget det. Det om irriterte meg mest var at han mente det ikke var utroskap fordi det var med en mann. Han mener han nemlig ikke hadde reagert om jeg hadde hatt sex med en dame. Vi er fortsatt uenige om alvorlighetsgraden.

Men vi fikk snakket oss igjennom det. Han mente også at han var 100% heterofil. Innrømmet til slutt at han kanskje var biseksuell.

Han har chattet med mange menn som har samboere/kone og barn. De aller færreste er åpne om det. 

Anonymkode: b196c...f04

Det er iallefall utroskap

Anonymkode: 60eb5...cac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dersom en av mine egne jenter hadde funnet seg jentekjæreste ville jeg ikke hatt noe problem med det. 

Men dersom min mann hadde vist seg å være noe helt annet enn han hadde utgitt seg for over flere år, og i stedet hatt denne andre siden, så ville jeg ikke klart å forholde meg til ham som kjæreste igjen.

Utroskap hadde vært kroken på døra for min del uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 10.59):

Stoler du 100% på din mann/samboer?

....Og hva med den gifte som leker seg med konas undertøy og legger bilder ut på sin profil?

Det håper jeg han gjør, han leker jo med mitt undertøy på seg, med meg.

100 % hetero er han vel heller ikke, men han har ikke hatt sex med menn og jeg tror han hadde villet det i trekant med meg, i så fall. 

Anonymkode: 5d23d...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ikke homofile menn maskuline?

Anonymkode: bfe46...c1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Stoler 100% på min mann.

Men DERSOM noe sånt hadde skjedd hadde det vært over.

Om det hadde skjedd med en mann ville det vært et dobbelt svik.

Anonymkode: 4fa71...2b3

Hvorfor dobbelt svik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er ikke homofile menn maskuline?

Jeg syns vel kanskje ikke det er noe særlig maskulint over å suge, eller å ta den opp bak.

Men det er det sikker ulike meninger om.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (18 timer siden):

Teksten bør redigeres til «homofile menn som er i skapet».

Eller biseksuelle menn som er i skapet. Hvis han også har seg med kona, er han jo ikke HOMOfil. Da er han biseksuell. Han kan også være heteroFIL, men biSEKSUELL. Altså, kun forelske seg og tenke seg et forhold med kvinner, men ha lyst på sex med begge kjønn.

Anonymkode: ffe80...7e6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...