Gå til innhold

Fortsette rett etter orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min på 43 år er ferdig etter én orgasme. Det spiller egentlig ingen rolle fordi han tilfredsstiller alltid meg først.

Jeg kommer lettest ved å ri han, så det gjør vi alltid en eller annen gang under akten. Om jeg roer tempoet av og til og utsetter første orgasme så kan den bli ganske kraftig, jeg insta-svetter og rykker til og skjelver. Jeg fortsetter selvfølgelig og da sitter de neste orgasmene ganske løst, og jeg klarer ikke å holde igjen. Vi avslutter som regel etter 2-3 orgasmer fordi når jeg kommer så kniper jeg rundt penis med skjeden og masserer og gnikker ukontrollert, pusten og stønnene lever sitt eget liv og min kjære blir helt gal av dette 😅 han må tenke på helt andre ting eller telle inni seg for å holde ut, da kan jeg hviske i øret hans at  jeg lengter etter at han skal fylle fitta mi med den nydelige spermen hans, da er han sjanseløs 😅🤭 

Vi har et ganske ok+ sexliv når jeg tenker meg om 😅

Anonymkode: b0d99...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi pleier ofte å ha flere runder. 

Etter første gangen han spruter inni meg, så drar han seg ut, og jeg setter på en penis ring og ber han om å få kjenne pikken hans igjen. 

Da kan han knulle meg til jeg får kjenne spruten inni meg både 2, 3 og 4 ganger.       Flest ganger han har sprutet inni meg ila en kveld er vell 6, hvis jeg ikke husker feil. 

Elsker og følelsen av at pikken er litt tykkere og hardere etter første runden. Blodårene blir liksom hardere også, så pikken som glir inn og ut av meg føles grovere ut. 

 

K 43.

Anonymkode: 663c6...566

Dette hørtes deilig ut 🤩

Anonymkode: b0d99...aed

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen gir seg stort sett etter orgasme, men han gir meg flere før den tid. 

Anonymkode: d4756...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette hørtes deilig ut 🤩

Anonymkode: b0d99...aed

Så bra 😋

Hvis du er kvinne, så vil jeg anbefale å prøve dette på mannen. 

Så fort han har sprutet, så drar du forhuden hans tilbake, og trer på en penis ring. Runker/suger har lett frem til han er hard igjen, å så ber han kjøre penis inn i deg igjen, for nå "skal hu mor" ha mer pikk. 

Anonymkode: 663c6...566

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi pleier ofte å ha flere runder. 

Etter første gangen han spruter inni meg, så drar han seg ut, og jeg setter på en penis ring og ber han om å få kjenne pikken hans igjen. 

Da kan han knulle meg til jeg får kjenne spruten inni meg både 2, 3 og 4 ganger.       Flest ganger han har sprutet inni meg ila en kveld er vell 6, hvis jeg ikke husker feil. 

Elsker og følelsen av at pikken er litt tykkere og hardere etter første runden. Blodårene blir liksom hardere også, så pikken som glir inn og ut av meg føles grovere ut. 

 

K 43.

Anonymkode: 663c6...566

Sexen har de senere årene  avtatt,men  hadde sex   igjennomsnittleg 1-2 ganger uken og da gjerne i helgene når vi var opplagd, og fri fra jobben. 

Han   får orgasme før dama. og  ofte veldi kåt før samleie og  det  resulterte i han blir   utslitt etter en orgasme. Har løst dette ved at han stimulerer henne til kroppsspråket fortel at hun nermer  seg  klimax, og hun orgasmen blir da synkronisert.    

Har de senere årene brukt regelmessig  penisforlenger og betarkteleg  både  tykkelsen,lengden. Med  penisring   økes både  tykkelsen,llengde m/ ytterlige  30  %

Anonymkode: 2f259...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi kan «lirke frem» så mange orgasmer hun vil. Da bruker hun en vibrator som det er lett å justere styrken på.

Vi menn, og som jeg har skrevet om her på forumet før, kan også få flere orgasmer på rad. Dette involverer ofte prostata stimuli for å oppnå multiorgasmer. Med slik stimuli er ofte orgasmene «tørre», eller med mindre sædmegde, men full utløsning er også mulig. 
Generelt er prostata utløste orgasmer mye sterkere og lengre en ved penis stimuli. Mange sier opptil ti ganger sterkere.
Noen liker at penis stimuleres samtidig med prostata, og andre ønsker det ikke. Dette kan sammenlignes med at noe ønsker både klitoris og vaginal stimuli samtidig, mens andre vil kun ha klitoris stimulert 

Endret av Tent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, jeg liker å fortsette etter orgasmen. Jeg kommer relativt lett, så det skjer jo gjerne under forspillet, så hadde vært dumt å stoppe da hver gang 😅

Jeg kan bli litt gele i kroppen av det, trenge 2 sek pause (hvor man bare roer ned litt). 

Synes generelt de kanskje 3 første orgasmene er best, og så blir det litt vanskeligere å få og jeg blir mer sliten. Men ikke uvanlig å komme sånn kanskje 6 ganger på et godt og gjennomsnittlig lengde ligg? 

Han jeg er med nå, kommer en gang og er ferdig. Jeg har i mine yngre dager vært med menn hvor de var ferdige i noen minutter, og så sto den som en påle igjen ganske kjapt. Men det er ikke det samme som å være multiorgasmisk, mer å kunne ha sex mange ganger på rad.

Anonymkode: e9353...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hvilken orgasme men får kanskje? Jeg får ikke vaginal orgasme. Så når jeg må få stimulert klitten så klarer jeg ikke å fortsette etterpå. Alt for følsomt at det blir ubehagelig. 

Anonymkode: 42594...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 13.21):

Noen som orker å fortsette med en gang rett etter orgasme?  Og hvor lang tid tar det før det går igjen? Hvis ja på siste, kommer orgasmen mer intenst? Siste spm, klarer noen bare å fortsette etter andre orgasmen?

Anonymkode: 94068...619

Slutte etter én orgasme? 🤣🤣🤣

Det hadde blitt kjappe 30sekunder med knulling hver gang for min del og hadde vært en ekstremt stor nedtur for meg...

Etter én orgasme har vi så vidt begynt. 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 40åra. Tidligere kunne jeg gjerne ha to tre ganger rett etter hverandre. Nå trenger jeg en pause mellom 

Anonymkode: 76975...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...